MAIN MENU

Footer Pages

4 Feb 2015

IDENTITI DAN GAMBAR SUSPEK KES BUNUH DAN KELAR PELAJAR UiTM.

Berita terkini gambar Syarafi Bin Abu suspek kes bunuh dan kelar pelajar UITM tersebar. Menerusi laman sosial, kini tersebar foto sebenar suspek kelar Nursyuhada Johari pelajar UITM Permatang Pauh pada 2 Februari 2015 yang lalu. Difahamkan suspek mempunyai masalah mental dan merupakan kekasih mangsa. Menerusi makluman terkini, pihak UITM Permatang Pauh menafikan mangsa diculik dari kampus sebaliknya ada saksi yang mendakwa mangsa secara sukarela bertemu dengan suspek. Terdahulu, Nursyuhada Johari ditemui mati dikelar di kilometer 228.2 Lebuhraya Utara-Selatan(PLUS) arah Selatan di Bukit Gantang pada pukul 11.55 pagi selepas berselisihan faham dengan suspek.
Identiti Syarafi Abu Suspek Kes Bunuh Kelar Pelajar UITM
Nama Penuh : Syarafi Bin Abu
Umur: 25 Tahun
Kad Pengenalan: 901212-02-5479
Pekerjaan : Tukang masak di Melaka
Gambar Syarafi Abu Suspek Kes Bunuh Kelar Pelajar UITM

Alfatihah dan takziah daripada kami. Semoga roh beliau dicucuri rahmat bersama dikalangan orang-orang yang beriman amin. Sumber : share.getspotnews.com

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih di atas kunjungan anda ke halaman blog ini. Paparan blog lebih menarik jika anda menggunakan paparan versi website. Sebarang pertanyaan, pandangan dan cadangan. Sila email kepada pengarang. Terima kasih.