MAIN MENU

Footer Pages

17 Ogo 2014

APAKAH AHLI PARLIMEN JERANTUT MENYOKONG BANTAHAN PROJEK IKAN STURGEON DI KUALA TAHAN?

Sesi Fotografi "Say NO To Sturgeon" oleh Prof Dr Maketab Mohamad dan disertai oleh Komuniti Kuala Tahan/Taman Negara serta aktivis alam sekitar (Bersongkok Ahli Parlimen Jerantut)
Gambar Berkumpulan MNS, PEKA dan Komuniti Kuala Tahan/Taman Negara di Ibu Pejabat MNS di Kuala Lumpur.
 
Sesi perbincangan tidak rasmi untuk mengadakan Himpunan Alam 2014 oleh semua NGO-NGO alam sekitar yang turut disertai oleh Prof Dr Maketab Mohamad, Saudara Laili Basir, YB Nazlan Idris, Tn Hj Zulkefly Mohamad Omar dan Puan Sri Shariffa Sabrina dari Pertubuhan Pelindung Khazanah Alam (PEKA).

AAP- Bukan soal menyokong atau membantah projek ini, setidak-tidaknya Ahli Parlimen mendengar keluh kesah rakyat berkaitan dengan projek ini sudah memadai. Terserah pada beliau untuk menilaikannya akan baik buruk projek tersebut. Tahniah kepada beliau yang sudi membuat sesi perbincangan tidak rasmi bersama NGO berkenaan. Sumber : Kami Bantah Projek Penternakan Ikan Sturgeon di Kuala Tahan

Ada pihak yang sudah kerayan melihat gambar diatas?

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih di atas kunjungan anda ke halaman blog ini. Paparan blog lebih menarik jika anda menggunakan paparan versi website. Sebarang pertanyaan, pandangan dan cadangan. Sila email kepada pengarang. Terima kasih.