MAIN MENU

Footer Pages

11 Jan 2015

VIDEO : PEREMPUAN MELAYU DICABUL DIATAS PENTAS OLEH MAT KPOP

Memalukan dan mengaibkan itulah yang mampu dinyatakan diatas perbuatan ini. Perkara ini amat memalukan seluruh Umat Islam di Malaysia khasnya orang melayu dan di dunia amnya. Sepatutnya diharamkan sahaja K-Pop ini masuk Malaysia untuk kebaikan bersama. Kehadiran kumpulan Kpop B1A4 yang membuat persembahan di KL Live Center Kuala Lumpur semalam ternyata menjadi kemarahan banyak pihak. Saksikan video yang telah dimuat naikan ke YouTube :
Sebaiknya perkara ini dipantau oleh semua pihak dan dihadkan segala adab, batasan, dan kelakuan. Jangan seakan semua perkara itu bagaikan dihalalkan dan langsung tidak nampak akan keharaman dan dosanya.Yang pasti anak-anak gadis kita bagaikan dijadikan mangsa pengcabulan ini. Sama-sama kita renungkan dan tindakan sewajarnya perlu diambil dengan tegas agar perkara seperti ini tidak berulang.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih di atas kunjungan anda ke halaman blog ini. Paparan blog lebih menarik jika anda menggunakan paparan versi website. Sebarang pertanyaan, pandangan dan cadangan. Sila email kepada pengarang. Terima kasih.