MAIN MENU

Footer Pages

30 Ogo 2014

GAMBAR SEKITAR PASAR MALAM DAN PEKAN SEHARI BANDAR JERANTUT

 
 
 
 
 
 
Barangan Tembaga 
 Buah Kuling ada juga yang menyebut buah ketuk ditangga :)
 Buah Kembang Semangkuk
 
Hari ini berkesempatan pergi ronda-ronda ke tapak pekan sehari dan pasar malam Jerantut di tapak yang baru kerana tapak lama sebahagaiannya akan di bangunkan dengan tapak kedai yang baharu. Sebelum ini tapak pasar malam dan pekan sehari ini agak kecil dihimpunkan disuatu kawasan lapang , kini sebahagian jalan-jalan berkaitan telah di gunakan untuk peniaga di pasar malam dan pekan sehari di Jerantut ini.

Sememang kawasanya agak luas dan boleh memenatkan jika anda berjalan daripada satu tapak kepada tapak yang lainnya. Jom ronda-ronda sambil bersantai pelbagai barangan ada dijual disini. Waktu urusniaga pekan sehari bermula pukul 8.00 pagi sehingga 12.00 tengah hari, pasar malam bermula 5.00 petang sehingga 9.00 malam. Jom ke pasar malam dan pekan sehari Jerantut tentu ada barangan yang menjadi tarikan dan perhatian anda.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih di atas kunjungan anda ke halaman blog ini. Paparan blog lebih menarik jika anda menggunakan paparan versi website. Sebarang pertanyaan, pandangan dan cadangan. Sila email kepada pengarang. Terima kasih.