MAIN MENU

Footer Pages

4 Feb 2014

KES KAMERA TERSEMBUNYI DI HOSPITAL BENTONG

Kementerian Kesihatan pandang serius kes kamera tersembunyi di Hospital Bentong

Kementerian Kesihatan memandang serius kejadian tiga buah kamera tersembunyi yang ditemui di dalam tandas anggota kesihatan wanita di Unit Kecemasan, Hospital Bentong.

Dalam satu kenyataan hari ini, kementerian tersebut menjelaskan pihak pengurusan hospital telah melaporkan perkara itu kepada pihak polis pada 30 Januari lalu bagi mengenal pasti individu yang bertanggungjawab meletakkan kamera tersebut.

Menterinya Datuk Seri S. Subramaniam (gambar) meminta orang ramai agar tidak panik dengan penemuan itu dan membuat pelbagai spekulasi melalui laman media sosial sehingga boleh mengganggu siasatan polis.

"Kementerian memberi kepercayaan sepenuhnya kepada pihak berkuasa untuk menyiasat perkara ini dari pelbagai sudut dan tindakan tegas akan dikenakan kepada mana-mana anggota kesihatan yang terlibat dalam kejadian tersebut," katanya. - Bernama, 4 Februari, 2014.

AAP -  Moralnya kita semua kena berhati-hati ketika menggunakan tandas awam atau tempat-tempat menyalin pakaian di gedung-gedung pakaian dan seumpamanya . Sila periksa dan perhatikan di bahagian bawah mangkuk jamban dan sekeliling kawasan bilik tersebut terlebih dahulu. Gambar di atas sekadar hiasan sahaja.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

2 ulasan:

  1. haha..ramai orang sakit mental ler nih..
    sure kaki skodeng gila sex

    BalasPadam

Terima kasih di atas kunjungan anda ke halaman blog ini. Paparan blog lebih menarik jika anda menggunakan paparan versi website. Sebarang pertanyaan, pandangan dan cadangan. Sila email kepada pengarang. Terima kasih.