MAIN MENU

Footer Pages

17 Jan 2014

DARIPADA MANA DATANGNYA IKLAN-IKLAN INI ?

Tertanya juga daripada mana datangnya iklan-iklan di blog ini ? Setahu saya blog ini hanya ada iklan daripada Nuffnang sahaja dan tidak ada kebenaran diberikan kepada mana-mana syarikat pengiklanan yang lainnya.
 

Kalau betul daripda Nuffnang kita tak kisah... janji masuk : ) bimbang spam atau sampah sarap yang tidak diketahui sumbernya. Apakah blog anda juga mempunyai iklan yang sama? atau mungkin anda mengetahui daripada mana sumber iklan tersebut datang.

AAP- Masih tertanya juga daripada sumbernya iklan-iklan tersebut? Sebenarnya iklan-iklan ini bersilih ganti dan masih banyak iklan-iklan yang berbentuk lainya. Sekiranya terkeluar iklan-iklan tidak sepatutnya, perkara tersebut adalah diluar pengetahuan saya. Mungkin anda mengetahui ? kongsikan pengetahuan anda disini. Terima kasih.

Wassalam, Wa'allahhualam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih di atas kunjungan anda ke halaman blog ini. Paparan blog lebih menarik jika anda menggunakan paparan versi website. Sebarang pertanyaan, pandangan dan cadangan. Sila email kepada pengarang. Terima kasih.