MAIN MENU

Footer Pages

2 Dis 2013

MINYAK TERTUMPAH ATAU SENGAJA DI TUMPAHKAN DI HIGHWAY KARAK?

Tertumpah atau sengaja di tumpahkan minyak di highway karak ini adalah persoalanya? Bagi anda atau sesiapa sahaja yang menggunakan highway karak sila berhati-hati membawa kenderaan anda dan bawalah dengan kadar pelahan. Terutama di selekoh-selekoh berdekatan dengan highway karak. Di beritakan selekoh-selekoh di highway karak dipenuhi dengan minyak terutamanya dekat selekoh km 69,71 dn 75. 

Tempat ini ada towing yang jaga, difahamkan petang semalam sahaja sudah 7 buah kemalangan telah berlaku di selekoh yang sama maklumat kemalangan yang diterima. Ada info banyak diterima terdapat minyak tumpah daripada lori khabarnya ...apa apa pun harap pihak lebuhraya lebih prihatin dalam hal ni jika ianya benar.

Saranan Pandu cermat jiwa selamat... musim hujan lebih kena berhati-hati kerana jalan raya sememang licin ditambah pulak dengan minyak lebih memburukkan keadaannya. Mungkinkah ini bukan tumpah minyak oleh lori.. tapi oleh orang zalim yang sengaja nak cari makan diatas kesusahan orang lain?

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

2 ulasan:

  1. Jika ni perbuatan yang disengajakan, memang lahanat la manusia tu.. Dulu penuh dengan paku, sekarang ni minyak pulak..

    Adik saya pernah accident sebab minyak ni la.. Syukur la dia cedera ringan je.. Tapi kereta dia teruk..

    BalasPadam
  2. Salam bro

    Aku baru eksiden minggu lepas. Tapi aku bawak speed normal mcm sebelum2 ni.. Cuma hujan je.

    Yang aku gila suspicious, dah siap 10 org tunggu stand by, lepas tu pulak bila aku accident, terus datang offer nak tolong, ngan mintak sign dulu kat dokumen yg depa bagi... Aku sgt2 syak diorang dalang.

    Apa2 pun terpaksa la mintak tolong dari mereka jugak, sebab workshop insuran aku kat senawang, accident lat selekoh jalan istana KL. kete tgh byk takde masa nak tunggu

    BalasPadam

Terima kasih di atas kunjungan anda ke halaman blog ini. Paparan blog lebih menarik jika anda menggunakan paparan versi website. Sebarang pertanyaan, pandangan dan cadangan. Sila email kepada pengarang. Terima kasih.