Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO PERCUMA DARIPADA PENAJA KLIK IKLAN

UPDATE ENTRI TERKINI :

4 Ogo 2013

KEMATIAN ARIEL SHARON

Akhirnya pengkhainat dan pembunuh kejam kaum Muslimin Ariel Sharon mati di hospital Soroka di bandar Be'er Sheva Israel, demikian laporan Abdillah onim, wartawan Indonesia di Gaza Sabtu (3/8/2013). Ariel Sharon mati setelah 7 tahun koma sebagai siksa dunia dari Allah azza wa jalla kepadanya di Hospital.

 "Kami sudah melakukan tindakan perubatan yang terbaik buat Sharon tapi ternyata tidak boleh membuat Sharon sembuh mohon maaf kami tidak boleh berbuat apa-apa," ujar doktor yang khusus merawat Sharon.

Sharon dikhabarkan telah mati pada 2 Ogos 2013. Kaum Muslimin menyebut Sharon adalah pembunuh. Pada tahun 2000 - 2002 Sharon telah membunuh lebih dari 9000 warga Palestin semasa peperangan intifadha pertama. Dia membuat kekacauan di dalam masjid Al-Aqsa dan membakar salah satu masjid dari tiga masjid yang disebut oleh lisan Nabi shallahu 'alaihi wa sallam.


Ketika berkhidmat sebagai PM Israel, Sharon membunuh ribuan warga Palestin dengan kejam dan pernah mendorong masuk ke Masjid Al Aqsa Al Mubarok yang berakibat pecah intifadhah kedua.

Ariel Sharon lahir 26 Februari 1928 di kampung Kfar Malal, Palestin. Nama asli keluarga Cheinrman, orang tuanya adalah dari Yahudi Ashkenazi yang berhijrah dari Eropah Timur. Ayahnya lahir di Poland, sementara ibunya lahir di Rusia. Sharon adalah salah satu veteran politik dan tentera di kancah Israel. Dan Presiden ke sebelas pemerintah Israel Ariel Sharon, la'natullah fiddunya wal akhiroh. Sumber : www.arrahmah.com


Entri berkaitan : GAMBAR ARIEL SHARON KOMA 7 TAHUN

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

3 ulasan:

  1. Sesungguhnya janji Allah itu benar. selamat berpuasa & selamat hari raya

    BalasPadam
  2. Akhirnya mampus juga kau Sharon laknat

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

RUANG PENGIKLANAN

KLIK INFO PERCUMA DRP PENAJA IKLAN

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...