Kod HTML Script No Copy Paste

UPDATE ENTRI TERKINI :

6 Mac 2013

Eksklusif Gambar Mayat Pengganas di Lahad Datu

Update Bernama, Lahad Datu :13 Mayat ditemui. Sembilan daripada 13 mayat pengganas ditemui dalam sebuah liang kubur yang ditutup dengan kepingan papan. Gambar-gambar mayat dan operasi berterusan yang dikendalikan di tempat kejadian dipaparkan oleh Menteri Pertahanan pada Rabu.
Mayat lelaki bersenjata yang ditembak pagi tadi. 
 
Senjata yang ditemui di Kampung Tanduo.
 
Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menunjukkan gambar mayat penceroboh Sulu yang ditemui oleh pasukan keselamatan Malaysia dalam satu operasi, pada sidang media di Lahad Datu, Rabu. Sumber Gambar : sabahluv.com

Wassalam, Wa'allahhualam.

3 ulasan:

  1. Yg sedih peperangan sesama islam ni... siapa yg salah?

    p/s: mok kome x nak masuk TV3 buat dodol kukus tu weh, puas dah kome pujuk x nok nye. esok entrinya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah yang menjadi teka-tekinya...

      P/s Ingat bolehlah kome makan dodel kukus tu.. Kut dia segan kat rumah buat kat balai raya ok juga tu ajok ramei sikit org UC nolong weh :)

      Padam
  2. sy tak tau nk percaya media mana.tgk baju mayat so called 'pengganas' tu, mcm baju polis kita je.media filipine ckp, msia terbom orang sendiri.betulkah ramai sbnrnya anggota kslmnt kita terkorban berbanding pengganas? if yes, it is totally a huge lost for our country.

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :