Kod HTML Script No Copy Paste

UPDATE ENTRI TERKINI :

24 Feb 2013

PERHATIAN : JIKA ANDA TELAH DI HUBUNGI NOMBOR INI !

Adakah anda pernah menerima panggilan dari +375602605281, +37127913091 atau sebarang nombor yang bermula dengan +375 atau +371 atau 081, hanya dengan satu deringan dan terus putus dengan meninggalkan pesanan "missed call" ?

Jika anda membuat panggilan semula ke nombor tersebut, anda akan dicas sebanyak $15-$30, dan semua senarai contact anda akan disalin dalam masa 3 saat.

Jika anda mempunyai maklumat akaun bank dalam telefon pintar anda, mereka boleh menyalinnya. Kod +375 atau 371 dari Belarus dan kod +371 dari Latvia. Penting !! Anda jangan sesekali menjawab atau membuat panggilan balik ke atas nombor-nombor tersebut.

Semoga menjadi pedoman dan pengetahuan bersama. Sejauh mana kebenaranya tidak dapat dipastikan. Sumber asal daripada Facebook.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

1 ulasan:

  1. wah...zaman sekarang nie..memang tak lengkang dek isu..semua memang tak reti lagikot...untuk info thank encik admin...

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :