Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO DARIPADA PENAJA KLIK PERCUMA

UPDATE ENTRI TERKINI :

25 Feb 2013

GEMPAR : PERNAH LIHAT IKAN BERKEPALA BABI ?

Pelik juga melihat ikan ini pasti namanya Ikan babi. Pernah jumpa atau terlihat ? Pasti belum, sebab saya sendiri pun tak pernah melihatnya. Kuasa dan ketentuan Allah semuanya tidak mustahil. Penulis sendiri tidak pasti jika gambar ini telah di edit atau sebenar-benar gambar. Jika benar pasti mengemparkan... tapi dimana ? dan apakah hukum memakannya? Sumber asal gambar ini diperolehi daripada Facebook.

Jika mahukan kepastianya anda kena cari dan selidiklah sendiri. Kerana kesahihan gambar ini tidak dinyatakan daripada mana sumbernya. Ikan berkepala babi ini  dipercayai telah ditemui di Palembang.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

8 ulasan:

  1. tak pasti benar..memang ade kemungkinan di'edit' gambar tu..

    BalasPadam
  2. nampak edit je .. sebab kat mulutnya nampak bulu2.. tapi tak tahu lah kesahihannya

    BalasPadam
  3. nampak mcm pakai photoshop je tu...
    tapi Kun Fayakun... Kata Allah jadi maka jadilah...

    BalasPadam
  4. nampak mcm superimpose..
    Wallahualam..

    BalasPadam
  5. Ni anak babi kena sumpah dengan emak babi.... Sebab degil selalu bermain2 di tepi sungai.....

    BalasPadam
  6. Moyang babi tyelah menyumpah cucu babi maka jadilah ikan babi sudah tentu tinggi nilai harga nya.

    BalasPadam
  7. benda nie betul!! jmpa kt sungai pahang di kampung halaman saya.

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM DAN KEBUDAYAAN | Kongsikan pandangan anda bersama kami :

Nuffnang 3

SENARAI ENTRI TERKINI KLIK UNTUK MEMBACA :

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Contoh Carian : Gambar Klasik Pahang, Pahlawan Pahang, Pawang Nong, Mat Kilau, Dato Bahaman.
Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...