Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

UPDATE ENTRI TERKINI :

29 Nov 2012

APA JADAH TULIS STATUS KAT FACEBOOK DAN TWITTER MACAM NIE?


Apa hal, kenapa dan mengapa? nak dapat publisiti murahan ker? atau nak glamer? dah hilang maruah? Sepatutnya orang yang waras fikiran tidak akan mengeluarkan percakapan seumpama ini KECUALI mereka yang gila sahaja. Tolonglah... tulis perkara baik sikit... kita yang tertengok nie pun bosan dengan perlakuan seumpama ini. Banyak percakapan lain dan banyak cara lain kalau nak glamer... cara sedemikan adalah cara yang amat bodoh.  Sumber gambar drp. Facebook.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

5 ulasan:

  1. Sallam,

    Hilag akal dah mereka nie..

    BalasPadam
  2. Entah la remaja zaman skrg nie..
    semakin menggila...umpama dah xda akal untuk berfikir, rendah dan murahnya maruah...lagsg x pndai bsyukur dengn pemberian Tuhan..
    Yang laki nya dan yang ppuan nye..ishk2..apa nk jadi dgn mereka yang cetek akalnya ni....kalo org tuntut pkara yang dijnjikan cmne??xke niaya tu....rosak..rosak.....melayu tuu.....ishk2

    BalasPadam
  3. Mungkin mahukan publisiti murahan..

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL

Loading

JOIN GROUP NUMISMATIK JUAL BELI

COIN LAMA, DUIT KERTAS LAMA & SETEM LAMA MEMBELI & MENJUAL

HOME

>>KLIK KEMBALI KE HALAMAN UTAMA<<