Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

29 Nov 2012

APA JADAH TULIS STATUS KAT FACEBOOK DAN TWITTER MACAM NIE?


Apa hal, kenapa dan mengapa? nak dapat publisiti murahan ker? atau nak glamer? dah hilang maruah? Sepatutnya orang yang waras fikiran tidak akan mengeluarkan percakapan seumpama ini KECUALI mereka yang gila sahaja. Tolonglah... tulis perkara baik sikit... kita yang tertengok nie pun bosan dengan perlakuan seumpama ini. Banyak percakapan lain dan banyak cara lain kalau nak glamer... cara sedemikan adalah cara yang amat bodoh.  Sumber gambar drp. Facebook.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

5 ulasan:

  1. Sallam,

    Hilag akal dah mereka nie..

    BalasPadam
  2. Entah la remaja zaman skrg nie..
    semakin menggila...umpama dah xda akal untuk berfikir, rendah dan murahnya maruah...lagsg x pndai bsyukur dengn pemberian Tuhan..
    Yang laki nya dan yang ppuan nye..ishk2..apa nk jadi dgn mereka yang cetek akalnya ni....kalo org tuntut pkara yang dijnjikan cmne??xke niaya tu....rosak..rosak.....melayu tuu.....ishk2

    BalasPadam
  3. Mungkin mahukan publisiti murahan..

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

WAKTU BERBUKA PUASA BAGI NEGERI PAHANG 2017 DIBAWAKAN OLEH PAIP PAHANG

KLIK GAMBAR UNTUK IMEJ LEBIH JELAS

HOME

>>KLIK KEMBALI KE HALAMAN UTAMA<<