Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

6 Jul 2012

WANITA JANGAN SAMPAI USIA MENCECAH 30AN MUNGKIN SUDAH TIDAK LAKU.

ABU DHABI - Wanita bujang mencecah usia 30 tahun di Emeriyah Arab Bersatu (UAE) dianggap 'tidak laku' kerana usia itu didakwa terlalu tua untuk berkahwin.Ahli Majlis Kebangsaan Persekutuan (FNC), Said al- Kitbi berkata, statistik menunjukkan lebih 60 peratus wanita memilih untuk hidup membujang sehingga perkara itu menimbulkan kebimbangan.

Menurutnya, isu ini menjadi fokus perbincangan oleh badan khas perunding yang ditubuhkan oleh kerajaan. "Jika masalah ini dibiarkan ia boleh menyumbang kepada masalah demografi yang serius," katanya.

Beliau berkata, kini terdapat lebih daripada 175,000 wanita UAE berusia lingkungan 30 tahun masih belum berkahwin. Sumber : Sinarharian.com.my

AAP- Kalau kita di Malaysia ini untuk wanita jangan memilih sangat kalau nak mencari calon suami dan hantarannya janganlah mahal sangat tentu laku awal... :) kena ingat sama kalau usia sudah mencecah 30an nilainya akan susut juga sebab faktor usia banyak memberi pengaruh kepada perkara yang lainnya :(

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

8 ulasan:

  1. Cuba kalau kita ada anak perempuan, lepas tu dia main pilih je mana2 lelaki yg dia suka yang tidak ada ciri2 kepimpinan.. Nak ke kita terima menantu macam tu..?? Kalau boleh elak, rasanya ramai je ibubapa yang mengelak..

    Tak kena kat batang hidung sendiri, boleh la cakap.. Tak gitu..?

    BalasPadam
  2. kalau belum ada jodoh nak buat macamana kan? semuanya aturan dan ketentuan dariNya juga

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena terima juga qada dan qadarnyakan...

      Padam
  3. salam..
    ermm...rsanya kalau 30an lagi comei
    dah matang..muda sangat. masak pun
    tak pandai..huhu

    BalasPadam
  4. xsetuju laa....xsetuju sgt....jodoh belum sampai nak buat mcm mane....

    BalasPadam
  5. 60 peratus wanita memilih untuk hidup membujang

    Kalau belum sampai jodoh takpe la.Lambat laun kawin juge.Tapi kalau dia dah pilih nak membujang.Ah ye weh...

    BalasPadam
  6. ramai sanggup membujang dari hidup menderita :)

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!