Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

7 Mei 2012

SEKITAR MAJLIS GATHERING "SEMBANG SANTAI AKU ANAK PAHANG GROUP"

Terlebih dahulu saya mengucapkan syukur alhamdulilah kerana majlis ini telah berjaya menepati kehendaknya. Terima kasih kepada PIHAK JAWATANKUASA MAJLIS, CREW DI SEBALIK TABIR tidak lupa terima kasih banyak-banyak pada pihak Penaja yang telah sudi memberi Sumbangan, serta anda semua kerana telah sama-sama bertungkus lumus bagi menjayakan majlis Sembang Santai Aku Anak Pahang Group.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sekali lagi saya dengan ini, mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat, secara langsung atau tidak langsung bagi menjayakan Majlis ini. Disini saya bagi pihak jawatankuasa majlis memohon juga jika ada sebarang kekuarangan dan dan kelemahan daripada pihak penganjur kami memohon kemaafan jua.

Secara peribadi bagi saya majlis ini telah menepati kehendak dan matlamatnya.

Kalau ada sumur diladang
Bolehlah kita menumpang mandi
Jika ada umur yang panjang
Boleh kita berjumpa lagi

Terima kasih,

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

3 ulasan:

  1. Tahniah AAP!
    semakin mantop...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih ACU, lebih ceria kalau aok dapat bersama komer di Majlis tersebut.

      Padam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!