Kod HTML Script No Copy Paste

UPDATE ENTRI TERKINI :

25 Apr 2012

Hasil Kreatif Daripada Penyedut Minuman (Straw)

 
 
 
Sememangnya cantik dan menarik...
Kalau kreatif macam-macam perkara boleh dilakuakan...

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

4 ulasan:

  1. salam..
    alahai cantiknya hasil kerjatangan
    memang berseni betul tangan pembuatnya tu

    BalasPadam
  2. Fuiiyoo...

    Memang kreatif... Saya dulu cuma pernah buat bunga straw je.. Pastu masa kecik2 dulu buat subang straw, klip kat telinga.. Nak beli subang emas, mahal sangat.. hehe..

    BalasPadam
  3. perggghh betul2 kreatif nih...

    BalasPadam
  4. wah...memang kreatif sangat nih..tak terfikir pun boleh buat macam nih

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :