Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

29 Apr 2012

ADA YANG TERBUNUH DI PERHIMPUNAN BERSIH 3.0 ?

MARAHKAN NYAMUK KELAMBU DIBAKAR... Aksi ganas penyokong perhimpunan Bersih 3.0 merosakkan sebuah kereta peronda di hadapan kompleks beli-belah Sogo, Kuala Lumpur semalam. Ada tompokan darah di atas kaki lima jalan. 

KUALA LUMPUR - Polis Diraja Malaysia (PDRM) malam tadi menafikan ada anggotanya yang terkorban ketika ditugaskan mengawal demonstrasi Bersih 3.0 yang bertukar ganas semalam. Penafian itu dibuat PDRM melalui akaun Twitter rasmi pasukan itu.

Sebelum ini khabar angin tersebar kononnya seorang anggota polis dipercayai dari unit trafik terbunuh akibat dibelasah peserta Bersih 3.0 di hadapan kompleks beli-belah Sogo. Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

AAP - Perkara seumpama ini bukan budaya kita khasnya orang Melayu. Gunakan hak anda dilandasan yang betul dan benar !

Jika benar, video ini (bersih 3.0) yang dimuatnaik di Youtube ianya juga bukan budaya kita orang melayu khasnya pihak berkuasa.




Wassalam, Wa'allahhualam.
  

9 ulasan:

  1. polis pun macam yahudi dah
    bukan nak mengawal keadaan begini
    utk memburukan lagi keadaan adalah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedih melihat situasi seumpama ini.

      Padam
    2. masyaALLAH..yahudi golongan yg menentang islam.jgn samakan polis dgn yahudi.xbaik..kite sndri baik ke?blom tntu kn..kalo sy jad pulis pon,kompom2 sy xbrni nk bedepan dgn golongan mcm kt atas ni..sgt menakutkan.elak kene pukul jerk.sape tahu boleh maut..tp realitinye jgnlah kite rkyat jelate berpch smate2 krna dunia politik.Hukum is hukum.politik is politik.yg baik dr Allah.yg buruk dr sy.skdar berkongsi.

      Padam
  2. Salam AAP, Mmg teruk semalam. Rakyat yang datang dilayan macam anjing oleh pihak polis. Merata tempat penuh dgn provokasi oleh pihak SB. Sedih sgt tengok. Semoga kekejaman yang diorang lakukan semalam akan dibayar cash oleh Allah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setiap perbuatan baik mahu pun buruk tetap akan menerima balasanya.

      Padam
  3. AAP - Perkara seumpama ini bukan budaya kita khasnya orang Melayu. Gunakan hak anda dilandasan yang betul dan benar !
    Kecut perut tengok..28hb tu saya ke Wilayah Labuan, ada pesta air di labuan..aman dan damai. tenang ja lihat panorama labuan..tengok blog ni alama jadi juuga bersih tu ya. Nah inilah jadinya..

    BalasPadam
  4. aku yg pompuan ni pun...klu aku jadik polis, aku belasah jek org2 yg carik pasal kat sogo yg tenang tu....bodoh punye bersih (polis jlnkan tugas) klu polis tgk...jek takdela namenya polis, bila kena pecah rumah, pandai plak carik polis

    BalasPadam
  5. Kehulu hilir dengan berbaju kuning hingar bingar sana sini pecah sana sini.. orang kaya macam Ambiga macam Anwar tu yang nak di ikut..padahal ramai yang kais pagi makan pagi buat demo begitu..toreh getah lagi baik..

    hehe! hidup Polis! ..

    BalasPadam
  6. mana cina mana india?.. penuh melayu je.. tahniahla Ambiga.. bejaya pecah belahkan melayu.. lps ni takeover malaysia pulak ye.. bg suma melayu rasa mcm mana kene tindas...

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!