Kod HTML Script No Copy Paste

UPDATE ENTRI TERKINI :

9 Feb 2012

Gambar : Kedisplinan Para Pekerja China

Ini adalah gambaran suasana para pekerja di Negara Cina. Sememang para pekerja mereka amat berdisiplin didalam melakasanakan kerja dan tugasanya. Ini adalah sebab utamanya mengapa Negara Cina begitu maju di pentas dunia dan berkembang dengan begitu pesat dalam sektor perniagaan dan pembangunannya.

Seandainya budaya seperti  ini dapat kita amalkan di negara kita, pasti negara kita juga akan maju seperti mereka. :) Sama-sama muhasabah diri :).... masih dalam proses membaiki diri dan mencari ketekunan untuk melaksanakan tugasan yang lebih sempurna dan terbaik Insyaallah.

Yang baik dan elok bagus juga dijadikan teladan :)

Wassalam, Wa'allahhualam.

5 ulasan:

  1. sebab itu ia mampu menjadi salah satu
    kuasa ekonomi dunia sekarang

    BalasPadam
  2. Gaduh ker geng tu maju yak keknya kita
    hok x de dispilin dan malas yak :(

    BalasPadam
  3. pekerja dah macam robot, kena kejar target pengeluaran..sbb tu barang dari cina murah.

    BalasPadam
  4. salam Yassin..
    susah nak dapat kerja kilang di China nuh..
    dah dapat memang kena disiplin..tidak senang je
    kena reject..orang ramai lagi nak kerja :)

    BalasPadam
  5. Rajin dan berdisiplin pekerja China..saya sependapat dengan akhi zulkbo, permintaan kerja begitu banyak namun peluangnya sedikit dan terhad, maka mereka perlu kerja sebaik mungkin lah supaya tidak dibuang kerja..wallahua'lam

    p/s- kalau situasinya sama di Malaysia ni...rasanya kita un rajin macam mereka

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :