UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG

17 Feb 2012

5 RAHSIA MENGENALI WANITA YANG MASIH DARA

Dunia sudah semakin moden dan masa juga telah merubah segalanya... Untuk melihat seorang gadis masih dara atau tidak sememang sukar untuk ditentukan. Mungkin hanya individu itu sahaja yang mengetahuinya. Namun masih ada teknik dan rahsia yang tertentu yang dapat membezakan semua ini. Anda tidak perlu melihatnya semasa di malam pertama. Ada beberapa ciri fizikal pada tubuh wanita dara atau tidak. Mungkin anda mahu mengetahui apa ciri-cirinya?

1. Dahi
Bagi wanita yang masih dara akan mempunyai dahi yang halus dan licin. Dan jika tidak suci lagi, maka akan muncul kedutan yang tidak begitu terlihat dan samar-samar. Ciri ini tolong bezakan dengan kedutan kerana usia. Kedutan kerana sudah tidak perawan, terlihat samar-samar dan akan terlihat jelas semasa tertawa atau bercakap.

2. Mata
Ciri pertama boleh kita lihat pada matanya. Jika wanita yang sudah tidak perawan bahagian bawah kelopak mata terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam (hitam) kemerahan. Atau ada tambahan garis keriput. Sedangkan jika masih suci maka matanya cerah berseri.


3. Hidung
Seorang gadis yang masih suci dari jamahan lelaki hidung belang, mempunyai ciri fizikal pada hidungnya. Apa itu? iaitu pada hujung hidung terlihat ciri kemerah-merahan. Sedangkan untuk gadis yang sudah tidak perawan akan mempunyai warna merah tapi lebih pucat.

4. Pipi
Jika gadis masih perawan maka pipinya akan menggairahkan dan merah segar. Kalau seorang wanita sering dicium kesannya adalah pipinya menjadi tidak merah lagi. Ciri lain boleh dilihat jika seorang pipi dari wanita tidak perawan terdapat garis melintang yang tidak begitu jelas.

5. Telinga
Seorang wanita yang sama sekali belum tersentuh oleh lelaki boleh juga dilihat cirinya pada telinga. Bagi wanita perawan maka telinganya akan akan nampak halus dan bersih. Sedangkan telinga pada wanita yang sudah tidak perawan akan menjadi sedikit leper. Kerana waktu malam sering digigit :)

 
Sebenarnya ada banyak lagi ciri-ciri perawan tapi kerana ia melibatkan organ-organ sensitif lebih baik tidak tidak diceritakan :) . Ciri-ciri diatas sudah cukup untuk membezakan mana wanita yang masih dara atau tidak


AAP - Mungkin perkara diatas hanya di jelaskan secara rambang dan bukan suatu ketetapan, ianya boleh berubah mengikut situasinya. Namun bak kata pepatah agak dengan pengukur itu.. kan tidak jauh :)

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

23 ulasan:

  1. masa ayu anak dara, ibu ada pesan.. tutup telinga, dahi elok2..
    lelaki pandai nilai diri anak dara dari situ..
    jadi ayu ingat pesan ibu..

    BalasPadam
  2. malu nak tenung lama-lama ... kang orang ingat koi dok imagine menda pulok, rupanya nak siasat dara ke tak

    BalasPadam
  3. tgh menelik
    kang ade kene flying kick hehehe

    BalasPadam
  4. yang sudah berkahwin boleh menerka..bagi syabab macam saya ni...masih tak arif perkara ini..hehe..

    :)

    BalasPadam
  5. salam..
    ermm..tak kemana anak dara
    kalau perangai hodoh Yassin..
    biarlah janda.kalau janda muda
    berharta lagi molek..he he

    BalasPadam
  6. amboi bro zul tu.. mata $$-an. haha!

    BalasPadam
  7. antara mata duitan dan mata pompuan..meh kita pakat heboh 'dragons' di tanah tinggi Cameron Highlands..lawat Gallery Magic Potions Taman Royal Lily Tanah Rata

    BalasPadam
  8. Sekiranya gadis tu berkulit hitam.macam mane lak

    BalasPadam
  9. Sekiranya gadis tu berkulit hitam.macam mane lak

    BalasPadam
  10. Kawan-kawan saya yang tak ada dara, langsung tak ada tanda-tanda yang diberitahu dalam artikel tu

    BalasPadam
  11. payoh nak tgk kalau gitu faktanya..

    BalasPadam
  12. xpasal2 ada yg kena sakai ongbak :))

    BalasPadam
  13. aku pun anak pahang dari jerantut/temerloh.. tumpang lalu sini ;)

    BalasPadam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  15. klu nak tau lelaki tuh masih teruna atau tidak, tgk pada pinggang nya...

    BalasPadam
  16. dan lihat juga pada perutnya kut :)

    BalasPadam
  17. habis kalo pompuan negro pe citer?? sume hitam legammm... xde nyer nk bseri hidung pink ke ape....

    BalasPadam
  18. orng melayu mmang ada pntang yng entah apa2.ada gadis yng di lahirkn tk pnya selaput dra..ada yng hilng dra sbab trjatuh atau pn aktif terlmpau dlam sukan..itu sains la.kesian plak gadis yng brkulit htam mcm orng afrika 2,dn muka gadis pn ada yng cepat berkdut.dngan kerp pkai alat solek,tekanan dn yng mmpunyai msalah kulit kering..kesian la gadis2 kalau d nilai dri segi adat orng lma..kita dngar boleh pkai jngan sngat..

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :