UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG

26 Jan 2012

HOBINYA SUKA MENCURI DAN MENCIUM SELUAR DALAM WANITA.

Lelaki Siam Ditahan Curi 10,000 Seluar Dalam Wanita!

Dia merupakan antara pencuri paling prolifik di Thailand. Hobinya hanya dua perkara…pertama mencuri seluar dalam wanita, manakala yang kedua – mencium seluar dalam yang dicurinya itu!

Namun pencuri berusia 48 tahun itu akhirnya tewas apabila pergerakannya berjaya dihidu pihak berkuasa. Itupun setelah 30 tahun dia melakukan perbuatan ‘gila’ tersebut.

Menurut akhbar The Bangkok Post, ketika ditahan, ada beribu seluar dalam wanita dalam bonet keretanya. Pegawai polis, Mejar Jeneral Saroj Promcharoen berkata, hasil siasatan, pihaknya menyerbu rumah suspek di Bangkok dan menemui hampir 10,000 seluar dalam wanita lagi  yang telah dicurinya selama ini.

Kata Promcharoen, lelaki itu dipercayai mula melakukan perbuatan tersebut sejak berumur 18 tahun. ” Dia mencium seluar dalam yang dicuri itu setiap kali sedang memandu kereta,” katanya. Sumber - mynewshub.my

Macam-macam perangai pelik orang, jahat tak seperkara... mungkin jenis tak berapa sihat juga. Moralnya orang pompuan jemurlah suor spende dalam rumah aje :)

Wassalam, Wa'allahhualam.

8 ulasan:

  1. 10,000 bau sudah dihidunya, aduhai!

    BalasPadam
  2. Salam..
    ini hobi orang maniac..
    tahap sakit jiwa kan..?

    apa ke hei cium spender..?
    ha ha..

    BalasPadam
  3. bende yg dia dpt yek
    kepuasan? hissss mcm2

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :