UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG

29 Jan 2012

Doa Bertemu Jodoh Untuk Kaum Wanita

Mereka sering bertanya bila awak nak kahwin?
Jawapanya yang sering kali dilontarkan  : "Tunggulah..." " belum sampai seru..." "jodoh entah dimana?" " nanti kita kahwinlah..." paling sedih "siapalah nak kat kita nie..." :( dan macam-macam jawapannya lagi... kalau dah jodoh tak akan kemana... Namun mungkin... kalau juga tidak ada jodoh, mungkin ada hikmah disebaliknya hanya allah yang maha mengetahui. 

Sebaiknya setelah berusaha... termanpu kita hanyalah berdoa... benar jodoh pertemuan, rezeki, ajal maut ditangan tuhan, pun bergitu kita kenalah berusaha dan berdoa semoga semuanya dipercepatkan dan dipermudahan... Untuk itu, bagi pompuan yang belum di pertemukan jodohnya elok jugak diamalkan doa diatas itu mudah-mudahan dengan doa diatas anda dipermudahkan dan dipercepatkan bertemu jodoh pertemuannya insyaallah  :)


Wassalam, Wa'allahhualam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

LEBIH BANYAK ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

Perkongsian Pendapat :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading