Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

28 Dis 2011

Wordless Wednesday | Akibat Parking Kereta Dekat Pili Bomba

Pernah tak kita tengok orang parking kereta dekat dengan pili bomba ? Tahukah anda bahawa ianya akan menyusahkan pihak Bomba jika berlaku kebakaran. Dan anda tak boleh nak marah kalau kereta anda mengalami keadaan macam ini dan lebih-lebih lagi jika anda di kenakan tindakan undang-undang atau disaman. 

Apakah Wordless Wednesday?
'Wordless Wednesday' ialah satu kempen mengeluarkan entri yang semata-mata gambar tanpa penjelasan yang panjang ke atas gambar itu. Kalau ada penjelasan yang panjang, tidaklah namanya 'Wordless'

 Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat dan ikhlas daripada :

2 ulasan:

  1. tau takpe...nak tompang lalu je ni..

    BalasPadam
  2. PakHabib - Tumpang lalu tu hak punahnya yak :)

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!