Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

7 Dis 2011

VIDEO : KELIBAT PONTIANAK DI LEPAR HILIR 7, KUANTAN PAHANG.



Khabarnya kejadian penampakan pontianak ini berlaku di sebuah pondok polis. Waktu kejadian ialah lebih kurang pukul 12.15 tengah malam apabila pontianak tiba-tiba muncul di tepi pondok polis tersebut yang diambil secara tidak sengaja oleh abang² polis bantuan di pos felda di Lepar Hilir 7,Pahang.

Apa nak heran dia pun makhluk tuhan juga, masing-masaing ada tugasan tersendiri :)

Wassalam, Wa'allahhualam.Salam hormat dan ikhlas daripada :

3 ulasan:

  1. dia tersesat kot, so nak tanya jalan pulang.. hehe!

    BalasPadam
  2. Ha ha ha ... Bijak... Bijak... Bijak... Bijak... Bijak... Bijak... Bijak... Bayangan tu lari kerana takutkan dioang yang dah sedar bahawa diorang sebenarnya dalam kerja ... ha ha ha ... bukan di waktu rehat ... ha ha ha .... Sokong sangat dengan bende tu datang ... kalau selalu2 datang kat situ ... lagi bagus ... diorang tentu sentiasa jadi berjaga2 sentiasa ... tak duduk main catur ... SMS ... Telefon ... ha ha ha ...

    BalasPadam
  3. Awk jgn main main DAQ SAARINONG :)

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!