Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO PERCUMA DARIPADA PENAJA KLIK IKLAN

UPDATE ENTRI TERKINI :

18 Okt 2016

SEKEPING NOTE SEBUAH KENANGAN

Sekilas pandang note buruk dan hancur ini sudah tidak memberi makna dan nilainya. Namun disebaliknya tersimpan suatu kisah yang bergitu indah untuk diabadikan. Setiap note ada kenangannya. Sedikit kisah note ini ianya adalah hadiah pemberian KDYMM Sultan Pahang zaman saya kecil2 lagi di sebuah masjid di bandar saya semasa lawatan kebawah Duli Tuanku ke daerah saya, mungkin sudah menjangkau puluhan tahun.

Note ini disimpan oleh Ibu saya dan terus disimpan drp dalam almari ke dalam gerobok lepas dalam tong dan akhir menjadi hancur. Mungkin dahulu tiada tempat untuk menyimpan note secara terbaik main selit-selit sahaja. Sebab sayang note ini maka ianya tidak digunakan. Namun Alhamdulilah ianya masih kekal walaupun rupanya sudah poor sepenuhnya. Terima kasih juga buat Allahyarham bapa saya kerana membawa saya semasa itu. Kenangan ttp kenangan dan kenangan itu paling berharga. Terima kasih.

Sumber : AKU ANAK PAHANG
Wassalam, Wa'allahhualam.

1 ulasan:

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

RUANG PENGIKLANAN

KLIK INFO PERCUMA DRP PENAJA IKLAN

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...