Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO PERCUMA DARIPADA PENAJA KLIK IKLAN

UPDATE ENTRI TERKINI :

14 Jul 2016

KES CURI BALAK HUTAN KUALA KRAU

Kuala Krau : Hampir 1,000 balak bernilai jutaan ringgit disyaki dicuri di Kuala Krau, Pahang disita. Balak berkenaan dipercayai ditebang di Hutan Simpan Krau bulan lalu.

Rampasan dilakukan Jabatan Perhutanan Pahang dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia SPRM. Pengarah Jabatan Perhutanan Pahang, Datuk Mohd Paiz Kamaruzaman mengesahkan rampasan terbabit. Jelasnya siasatan kes terbabit sedang dijalankan. Sumber :  Buletin TV3 Online

AAP - Semoga ada tindakan tegas dan sewajarnya diambil oleh pihak berkuasa.

Sumber : AKU ANAK PAHANG
Wassalam, Wa'allahhualam.

1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

RUANG PENGIKLANAN

KLIK INFO PERCUMA DRP PENAJA IKLAN

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...