[ UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG ]

31 Dis 2012

GAMBAR : WANITA INDIA MANGSA ROGOL RAMAI-RAMAI DI DELHI

 Ini adalah wajah wanita tersebut. Mangsa rogol geng Delhi, Nirbhaya meninggal dunia di Singapura :-(

Salute untuk Girl Berani. Kita akan sentiasa ingat kesakitan anda, Perjuangan dan Keberanian. Anda mengajar kita bagaimana untuk melawan kembali untuk Hak dan Keadilan. Anda telah memperoleh Hormat kami. Rehat Hero kami dalam keamanan dan boleh Tuhan boleh memberi kekuatan keluarganya. RIP :-(


Cerita dan pautan lain kat sini
http://www.gempak.org/forum/showthre...619&highlight= dan sini http://mstar.com.my/berita/luar_nega...ar_luar_negara

U/p : Perempuan ini adalah pelajar perubatan pergi tengok wayang kalau tak silap dengan kawan laki de 2orang je..balik naik bas kene rogol ngan lelaki reramai dalam bas..kawan laki de lak kene bantai ngan besi.pmpuan tu lak pas kene rogol kene bantai gak ngan besi..las2 dua org mangsa ni kene campak keluar dari bas mase bas bergerak laju...huhu.1 india mengamuk n wat demo sebb kes ni..sebb kat india ramai pmpuan kene rogol.

Sumber :Gempak.org

AAP - Simpati dengan kes seumpama ini.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

8 ulasan:

  1. jenayah dimana-mana... bimbang dengan keselamatan anak-anak remaja kita

    BalasPadam
  2. Benar, awasilah anak-anak kita jgn sampai mereka menjadi mangsa penjenayah seumpama ini.

    BalasPadam
  3. Amat tidak berperikemanusiaan si pemangsa.
    harap-harap kesemua perogol dijatuhi hukuman mati..

    New: Contest: Top Referer Get RM100 Topup!

    BalasPadam
  4. manusia semakin hilang sifat kemanusiannya...

    BalasPadam
  5. wanita adalah golongan yang patut di hormati walau bagaimana pun. .....dalam zaman serba moden kebanyakan wanita dah lupa masalah yang mengikut di belakang mereka... tolonglah jaga diri...... walau apa pun apa yang terjadi pada wanita ini adalah tidak adil dan pesalah ini patut di hukum mati kerana tak tau erti manusia kalau itu adik atau mak ataupun ahli keluarga di adakah mereka nak buat gitu.....?????ini satu pengajaran pengatahuan bagi orang yang inginkan membela orang salah.......

    BalasPadam
  6. apa lah dosa dia diperlakukan macam tu. sedih bila pompuan dilayan macam binatang, takda perasaan. dah macam kembali ke zaman jahiliyah, wanita hanya untuk seks semata-mata

    BalasPadam
  7. kesiann..... nakw at camana nasib dan takdir dia cenggitu.. http://liveradio.super-resources.com/tv3-high-quality-malaysia/

    BalasPadam
  8. Ini adalah akibat tata aturan wanita dan pria yang longgar

    BalasPadam

Kongsikan pandangan anda disini :

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

KLIK DAN DAPATKAN INFO SELANJUTNYA!
Temui Kami di Facebook Group Warna Warni Jerantut

SENARAI ENTRI TERKINI DAN POPULAR :

ARKIB ENTRY BLOG AKU ANAK PAHANG

KOMEN TERKINI

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading