Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO PERCUMA DARIPADA PENAJA KLIK IKLAN

UPDATE ENTRI TERKINI :

27 Jul 2014

TARIKH PENGISYTIHARAN PENGUMUMAN HARI RAYA PUASA AIDILFITRI 2014


Umat Islam Di Malaysia Sambut Aidilfitri Pada 28 Julai 2014, Isnin

Umat Islam di Malaysia akan menyambut Hari Raya Aidilfitri esok, demikian diumumkan Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Datuk Seri Syed Danial Syed Ahmad

Pengumuman itu disiarkan menerusi Radio Televisyen Malaysia (RTM)

“Bagi menyempurnakan titah perintah Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong, setelah diperkenankan oleh Duli-Duli Yang Maha Mulia Raja-Raja, dengan ini saya mengisytiharkan tarikh Hari Raya Puasa bagi negeri-negeri seluruh Malaysia ditetapkan pada hari Isnin, 28 Julai 2014,” katanya

AAP - Blog aku anak Pahang dengan ini juga mengucapkan selamat hari raya aidilfitri 2014 pada semua sanak saundara, rakan taulan, sahabat blogger, sahabat facebook dan pengunjung setia blog aku anak pahang. "Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin."
 
AKU ANAK PAHANG
Wassalam, Wa'allahhualam.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

RUANG PENGIKLANAN

KLIK INFO PERCUMA DRP PENAJA IKLAN

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...