Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO PERCUMA DARIPADA PENAJA KLIK IKLAN

UPDATE ENTRI TERKINI :

24 Sep 2013

VIDEO : ISTERI PEMAIN BOLASEPAK (MAT YO) MAKI HAMUN PAK GUARD


Isteri Mat Yo pemain bola sepak negara di kata meroyan di tempat umum, dengan mengeluarkan kata kata kesat kepada penjaga parkir di kawasan tersebut. Pak cik yang berumur lingkugan 50-an itu di marahi bini mat yo dengan mengatakan Bodoh" dayus"maki hamun nya pak cik itu. manakala mat yo pula terdiam melihat gelagat isterinya itu. - Cari.com

VIDEO EKSKLUSIF: Pengakuan Pengawal Keselamatan Yang Dimaki, Ditendang Isteri Mat Yo

Moralnya : Ini bukan budaya kita maki-mencaci tapi kalau dah perempuan yang bersikap macam nie tak hormat orang tua apa lagi dengan orang lain hatta suami dia sendiri?. Bukan nak membela sesiapa akan tetapi perkara seumpama ini  harus diberi pengajaran. Jangan terlalu anggkuh dan sombong pada kehidupan ini.

Wassalam, Wa'allahhualam.
  

6 ulasan:

  1. sayang anak tinggal tinggalkan..sayang isteri tangan tangankan...pang bagi

    BalasPadam
  2. cakap dayus lah, bodoh lah, apa perasaan dia kalau bapak dia tengah jaga parking orang kata bodoh, dayus?? Fikirlah tentang balasan Allah terhadap perbuatan kita, setiap perbuatan kita pada manusia lain tetap akan dibalas oleh Allah. Pergilah minta maaf pada pakcik tuh, mintak maaf pun bukan kerana apa, kerana Allah swt. InsyaAllah Allah akan mudahkan segala urusan kita di dunia ini....

    BalasPadam
  3. cakap dayus lah, bodoh lah, apa perasaan dia kalau bapak dia tengah jaga parking orang kata bodoh, dayus?? Fikirlah tentang balasan Allah terhadap perbuatan kita, setiap perbuatan kita pada manusia lain tetap akan dibalas oleh Allah. Pergilah minta maaf pada pakcik tuh, mintak maaf pun bukan kerana apa, kerana Allah swt. InsyaAllah Allah akan mudahkan segala urusan kita di dunia ini....

    BalasPadam
  4. Suami nih khalifah, patutnya bila isteri tengah meroyan, tegurlah nasihatkan dia, pujukkan dia, ini pergi tolak pulak pakcik tuh, baru jadi star sikit, dah berlagak nak tolak-tolak orang, cuba fikirkan pakcik tuh bapak kau, kau sanggup nak tolak dia? dan kalau orang tolak-tolak bapak kau? kau suka tak? Fikirkan balasan Allah s.w.t

    BalasPadam
  5. Harapkn rupa je elok. Adap lansung tak de. Mcm mana nk didik anak2 klau mak bapak perangai mcm org tak berakal? Hari ni Allah bg rezeki rupa paras kesihatan baik tp ingat bila2 Allah bole tarik nikmat yg diberi. Allah akan bg balasan setiap perbuatan baik atau buruk tk kira kita ni pak guard ke bintang bola ke bini bintang bola ke...kita rakam malaikat pun rakam gak...

    BalasPadam
  6. Pak cik tu yang dayus dan bodoh ataupun suami dia yang dayus dan bodoh..?

    Moga mereka ni dapat pembalasan setimpal.. Sabar banyak2 ya pakcik.. Sian tengok pakcik tu...

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

RUANG PENGIKLANAN

KLIK INFO PERCUMA DRP PENAJA IKLAN

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...