Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

30 Apr 2013

MAFIA SANGGUP DISAMBAR PETIR KEMPEN PRU DI JERANTUT

MAFIA??

Baru-baru ini, Azhar mendakwa video seks membabitkan kedua-dua pemimpin tersebut adalah asli dan dia sanggup dipanah petir kalau kedua terbukti kedua-dua video tersebut adalah palsu!!! Sumber Freemalaysiakini2

** Takut junga main dengan petir nie... disambar minyak masak pun dah meletik... cuaca tak menentu sekarang nie huhuhu.....beragaklah juga jika ingin memberi kenyataan. Percakapan juga adalah satu doa cakaplah yang baik-baik, jika tidak mengetuhi lebih baik diam. Apa komen anda?

Sumber video dan gambar Facebook

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

2 ulasan:

  1. Tulah manusia ni, harap pelajaran je tinggi, tapi keluar kenyatan tak tau nak berfikir cara waras...

    BalasPadam
  2. Kerenah dan ragam manusia bermacam-macam...
    jgn sampai memakan diri sudah...

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!