Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

20 Mac 2013

TARIKH AUTOMATIK PEMBUBARAN PARLIMEN DAN DEWAN UNDANGAN NEGERI.

Bila tarikh Pembubaran Parlimen sama-samalah kita tunggu :) Namun tarikh automatiknya seperti tertera di atas bagi negeri-negeri tersebut. Kalau Negeri Pahang 07 Hb April. Untuk rekod agaknya pembuburanya kali ini agak terlewat juga apa pun kita tunggu sahaja tarikh rasminya nanti.

AAP - Ada yang dah tak sabar nak mengundi gayanya :) Sarananya undilah calon yang logik dan jujur serta masuk akal. Pasti mempunyai latar belakang yang baik tanpa ada sebarang rekod buruk sebagai seorang peminpin. Undi adalah rahsia yang paling penting undi adalah hak kita. Tanpa ada paksaan daripada mana-mana pihak. Jom bersama menunaikan tanggungjawab kita.

Selamat mengundi !

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

1 ulasan:

  1. his bila lah nak bubar
    gatal sgt dh tangan ni nak memangkoh :)

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL

Loading

HOME

>>KLIK KEMBALI KE HALAMAN UTAMA<<