Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

8 Mac 2013

JADILAH BLOGGER PRIHATIN ATAU SESAJA DAPAT HARAM JADAH TAMAK HALOBA



Sememang amat membosankan jika situasi seperti diatas terdapat pada blog-blog tertentu, tidak dapat dinafikan pengiklanan boleh menjana pendapatan untuk sesuatu blog.

Namun perkara penting yang lain harus difikirkan sama iaitu keselesaan pengujung blog kita untuk membaca entri yang kita postkan, jangan sampai membebankan dan membosankan pembaca blog kita dengan pengiklanan dan lain-lain perkara tertentu yang keterlaluan.

Sudah tidak mustahil blog tersebut boleh mendapat kritikan yang amat pedas dan hangit seperti contoh ayat ini :  "Blog macam dajal iklan punya banyak nk baca pun susah bodoh punya admin nak haram tamak haloba."

AAP - Moralnya jangan terlalu tamak haloba, beragak-agaklah juga jangan sampai tamak macam Kassim Baba :)

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

5 ulasan:

  1. belampo amat iklannya tu... kome kalu jumpa blog gitu x masuk dah... buat serabut je :)

    BalasPadam
  2. Singgah ke internet slow kirim salam org nak membaca :(

    BalasPadam
  3. tuan punya blog tentu ada alasannya paling mudah "blog aku suka hati akulah"...kita ni pun x perlulah nak sumpah seranah sangat pun kalau x suka x payah masuk lagi..senang kan

    BalasPadam
  4. Masuk sekali tu je la kalau gitu gayanye :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu jeling-jeliang ajelah :)

      Padam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!