Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO PERCUMA DARIPADA PENAJA KLIK IKLAN

UPDATE ENTRI TERKINI :

27 Feb 2013

JUALAN AIR JAMPI MENDAPAT SAMBUTAN.

Keghairahan segelintir masyarakat mempercayai keajaiban air rukyah atau air jampi yang dikatakan mampu merawat pelbagai penyakit, menjadi bijak, mendapat jodoh mahupun naik pangkat wajar dipertimbangkan secara rasional diri masing-masing.

Kebanjiran produk bermotifkan air jampi dilihat memenuhi pelbagai premis termasuk farmasi, pasar raya, kios, butik serta individu sehingga ia bukan lagi perkara asing, sebaliknya seakan-akan telah menjadi sebahagian hidup sesetengah masyarakat.

Jualan air jampi dapat sambutan hangat kalangan pembeli berikutan ia boleh didapatkan dengan harga serendah RM1 sahaja.

Kebanyakan pembeli mengatakan mereka tidak perlu lagi bersusah payah habiskan banyak wang, masa dan tenaga semata-mata ingin mendapatkan rawatan bagi setengah penyakit. Tinjauan dan Sumber Selebihnya :  Sinar Harian 

Berat juga nie susah Tok Bomoh lain nak cari makan. :) Betul dah tu terkadang jual 'air tawar' lebih laris daripada menjual 'air manis'  :)


Wassalam, Wa'allahhualam.
 

4 ulasan:

  1. salam Yassin..
    lepas ni bolehlah berkira nak
    meniaga air jampi je kalau mendapat
    sambutan hangat..he he

    BalasPadam
  2. Betul dah tu Zul... jampi tak payah mana yang baik bukan kuasa kita hanya Allah jua yak :

    BalasPadam
  3. nampok gayanya kena jual jg air jampi ni hehehe

    BalasPadam
  4. zaman skrg mcm-mcm cara org nak buat duit tp kalau penjualan air jampi tersebut utk tujuan amal atau membantu golongan fakir miskin kas setuju sekurang-kurangnya kita beramal sambil menderma dan itulah cadangan kas pada entri yang pernah kas terbitkan di sini ->

    http://ozzy2u.blogspot.com/2012/10/masjid-jangan-hanya-harapkan-wang-derma.html

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

RUANG PENGIKLANAN

KLIK INFO PERCUMA DRP PENAJA IKLAN

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...