Kod HTML Script No Copy Paste

UPDATE ENTRI TERKINI :

3 Feb 2013

GAMBAR : CARA PELIK GADIS JEPUN MEMINTA MAAF

Sememang sebaiknya kalau kita sudah melakukan kesalahan sebaiknya kita memohon kemaafan mungkin sekadar dengan kata-kata sudah memadai tapi lain pulak kisahnya cara pelik gadis Jepun memita maaf - Orang Jepun kadang punya cara yang aneh dan lucu dalam meminta maaf. Meskipun sebenarnya meminta maaf adalah perkara yang biasa, namun kalau itu dilakukan dengan cara yang tidak biasa maka bahkan cenderung mengarut, maka orang lain yang belum pernah melihatnya sudah pasti akan tertawa. Beginilah cara seorang gadis Jepun meminta maaf kepada bos, suami, kekasih atau lelaki lain, namun tidak perlu anda ikuti atau praktikkan dirumah!
 
 
 
 
Daftar Kesalahan :
1. Makan malam yang dibuat gadis ini tidak enak.
2. Lambat lebih dari 1 jam saat janji dengan kekasih.
3. Kedapatan sedang SMS gelap dengan lelaki lain.
4. Dengan sengaja melepaskan anjing tetangga.
5. Menggunakan wang kekasihnya untuk berjudi.

AAP - Apa-apapun memohon kemaafan dan mengaku kesilapan ada amalan yang baik. Gamaknya cara diatas agak terlampu bagi budaya kita dan tidak bagi budaya mereka.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

2 ulasan:

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :