[ UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG ]

20 Feb 2013

FIZZ FAIRUZ PUTUS TUNANG "ISTERI ORANG"

Pertunangan Fizz Fairuz hanya bertahan seminggu apabila pelakon itu memutuskan ikatan dengan tunangnya Ahad lalu, selepas mengetahui wanita berkenaan rupa-rupanya sudah bersuami.

“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” kata Fizz, 34, semalam.Pertunangan Fizz secara diam-diam dengan seorang wanita berusia 26 tahun di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu, mengejutkan banyak pihak kerana sebelum ini dia hangat bercinta dengan pelakon, Almy Nadia, 27, sejak tujuh tahun lalu.

“Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.

Fizz berkata, empat hari selepas bertunang iaitu pada Khamis lalu, baru dia tahu tunangannya itu isteri kedua seorang usahawan berusia 40-an dan mereka bernikah di selatan Thailand beberapa tahun lalu.[metro]

Biodata Fizz Fairuz
NAMA SEBENAR: Mohd Fairuz Zainal Abidin
TARIKH LAHIR: 22 Oktober 1979
TEMPAT LAHIR: Raub, Pahang
KERJAYA: Pelakon dan Usahawan Restoran
STATUS: Bujang

AAP- Alahai ada juga terjadi macam ini... nak buat macam mana nasib.... sabor ajelah.... yang isteri orang tu... tak kan tak tahu... status dia apa celaru juga... pelan-pelan kayuh Fizz Fairuz.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

6 ulasan:

  1. alahai ni lah dunia artis, x taklah tak tau sebelum tu his3x

    BalasPadam
  2. SIAN KAN SI FIZZ...TP LEBIH KESIAN KAT ALMY..moga2 diorg selesaikan masalah dgn cara baik.....utk pengetahuan tn blog sy pun anak pahang gak...kalau kenal dgn Datuk Setia Hj Ishak b. Jaafar..aa tuu moyang sy...dlm sejarah negeri pahang ade so jemput2 le ke blog saya yg xde kawan tu huhuhu..

    BalasPadam
  3. Asyik-asyik terkena buatan orang..dah x ada alasan lain lagi ke? ngarut sungguh diaorg ni

    BalasPadam

Kongsikan pandangan anda disini :

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

KLIK DAN DAPATKAN INFO SELANJUTNYA!
Klik Jom Bersama Kami!

SENARAI ENTRI TERKINI DAN POPULAR :

ARKIB ENTRY BLOG AKU ANAK PAHANG

KOMEN TERKINI

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading