Kod HTML Script No Copy Paste

UPDATE ENTRI TERKINI :

24 Feb 2013

BENTUK BASIKAL DAHULU VS BASIKAL MASA DEPAN.

Dulu orang berkata motor akan menggantikan basikal. Namun, seiring perubahan masa, basikal tetap tidak digantikan. Basikal tetaplah basikal dengan bentuknya yang normal. Dan terus berlaku perubahan demi perubahan seiring dengan teknologi semasa.

Bagi anda pecinta basikal, mungkin akan bertanya-tanya bagaimana evolusi basikal di masa depan? Baru-baru ini nCycle, sebuah basikal elektrik, diciptakan. Basikal nCycle dipercayai sebagai basikal di masa depan. Basikal nCycle menawarkan reka bentuk yang ramping, ringan dengan cangkang kosong.  


Basikal ini juga mempunyai ciri-ciri keselamatan, NLock. Ciri-ciri ini mengintegrasikan sistem-kunci ke handle bar membolehkan untuk pilihan yang selamat, mudah alih dan ringan. Di laporkan daripada forum.viva.com.
 

Ciri-ciri lain, basikal ini mempunyai lampu yang terintegrasi, built-in speaker dan skrin hologram pada setangnya. Untuk kemudahan menyimpan dan membawanya ke pejabat, atau kemana jua. Basikal nCylcle didakwa boleh dilipat dalam masa 2 saat sahaja. Bagi anda yang tertarik, dengan basikal nCycle ini. Ianya akan dijual mulai dari harga 4.000 dollar AS. Boleh tahan dekat 12,000 duit Malaysia.


Dan ini adalah basikal kita dahulu yang tidak mengira peringkat umur untuk membawanya jatuh bangun berlajar dan terus belajar untuk membawanya. Dan di hari ini anak-anak kita amat bertuah kerana basikal dipadankan mengikut usia mereka.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

1 ulasan:

  1. salam Yassin..
    koi prefer jenis lama lagi
    berat baru sedap kayuh kan?
    he he

    BalasPadam

Kongsi buah fikiran anda : PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI KLIK UNTUK MEMBACA :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :