Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO PERCUMA DARIPADA PENAJA KLIK IKLAN

UPDATE ENTRI TERKINI :

30 Dis 2012

TREND BARU DUNIA LELONG DARA DAN KEPERAWANAN !

Dunia diakhir zaman bila dara sudah boleh dijual beli dan ditawarkan dengan harga jutaan ringgit. Pasti tanpa kita sedar ini adalah satu perbuatan zina yang dirancang dengan cara terang-terangan. Setakat ini yang di ketahui belum ada umat islam yang berbuat sedemikian. Seiring perkembangan zaman, budaya menjaga keperawanan yang sangat dijunjung tinggi, terutama oleh orang timur pun mulai pudar seumpama terhakis dengan kisah seumpama ini. Dan tidak sedikit para wanita yang melepaskan daranya atas dasar cinta semata-mata.


Bermula daripada seorang model dari Peru, salah satu pelopor trend lelong keperawanan pada 2005 lalu. Ketika itu Yataco, yang masih berusia 18 tahun, memerlukan wang untuk kos perubatan ibunya, dan menyara adiknya.

Adalah seorang lelaki Kanada yang menawar keperawanan Yataco dengan harga US $ 1.5 jutaNamun, Yataco akhirnya mengundurkan diri dari lelongan tersebut.

Setelah itu, banyak wanita dunia yang mengikuti jejaknya untuk melelong keperawanan mereka dengan pelbagai macam alasan. Seperti nama-nama berikut ini.


Natalie Dylan  
Sekitar September 2008, wanita ini melelong keperawanannya pada siapa saja lelaki yang berjaya. Lebih dari 10,000 lelaki menawar keperawanannya Natalie Dylan yang dipaut US $ 3.8 juta.

Dan lelaki yang 'berjaya' mendapatkan keperawanan gadis yang ketika itu memerlukan bayaran untuk kuliahnya adalah Dennis Hof, seorang pemilik penternakan arnab dari Nevada.

Simpang siur berita yang beredar soal harga pasti perawan Natalie. Untuk mendapatkan keperawanan gadis berusia 22 tahun ini, dikhabarkan bahawa Hof hanya membayar US $ 250 ribu.


Ungirl
Dengan nama samaran 'Ungirl', seorang gadis berusia 19 tahun dari New Zealand memberanikan diri mengikuti jejak Natalie Dylan melelong keperawanannya.

Ada sekitar 1,200 tawaran yang masuk, sebelum akhirnya ia melepas keperawanannya pada angka US $ 32 ribu Angka yang kurang memuaskan mungkin?

Tak seperti Dylan yang khabarnya mendapat nilai tukar 10 digit, 'Ungirl' rela hanya menerima nominal sembilan digit untuk hal berharga miliknya itu.


Setelah khabar Natalie Dylan menjual keperawanannya, rupanya hal tersebut jadi marak pada tahun-tahun itu. Aksi menjual perawan kali ini dilakukan oleh Alina Percea

Gadis 18 tahun yang adalah seorang pelajar asal Romania ini bersekolah di Jerman. Untuk membayar sekolahnya, keperawanannya diiklankan di sebuah laman web di mana ia memaparkan ciri fizikal dan keinginannya.

Alina mematok harga 50 ribu Euro. Namun selepas beberapa hari, tawaran tertinggi hanya jatuh di angka 5 ribu Euro..


Gadis lesbian dari Inggeris, Rosie Reid, memutuskan untuk melelong keperawanannya dan menambatkan harga US $ 13 ribu Ia melakukannya untuk bayaran masuk Bristol University.

Dari antara 2000 lelaki yang menawar, seorang jurutera yang adalah duda dua anak berusia 44 tahun berjaya memenangi keperawanan gadis berusia 18 tahun itu.

Rosie pun menyesali keputusannya untuk menjual hal berharganya itu. Usai transaksi, dia dan pasangan lesbinya, Jess Cameron, tidak berhenti menangis.


Namanya begitu melonjak berita lelongan keperawanannya mencanak di media. Tak sedikit lelaki yang bercita-cita memilikinya. Model ini memang pernah tampil di acara reality show Italian Big Brother.

Lelongan tersebut cukup menarik perhatian banyak lelaki. Salah satunya muncul dengan tawaran tertinggi iaitu 855 ribu pound atau setara dengan RM15 bilion.

Namun ternyata Raffaella tidak benar-benar ingin menjual keperawanannya, Ia menolak peluang itu, dan kemudian mengundang tuduhan banyak pihak bahawa ini hanyalah publisiti murahan saja.


Seorang gadis berusia 16 tahun yang tidak menyebutkan namanya, mengaku ingin mendapatkan sejumlah wang. Karenanya ia memberanikan diri melelong keperawanannya.

Gadis yang adalah seorang pelajar sekolah Katolik di Ireland ini merancang untuk menggunakan wang tersebut untuk membiayai sekolah seni. Dan mendapat penawar seorang wartawan yang menyamar.

Lelaki tersebut bersetuju untuk membayar keperawanannya dengan harga US $ 10 ribu untuk mencari tahu apakah iklan lelong yang dibacanya sebuah penipuan atau bukan.

Gadis dalam iklan tersebut memang ada dan sesuai dengan apa yang disampaikannya. Namun ketika wartawan itu membuka identiti, gadis itu mengaku hanya bergurau dengan iklan lelongnya.


 Keputusan gadis berusia 20 tahun ini memang cukup berani. Oktober lalu, gadis Brazil, Catarina Migliorini dengan penuh keberanian melelong keperawanannya kepada seluruh lelaki di dunia.

Natsu, lelaki asal Jepun yang berjaya memenangi lelongan tersebut. Ia bersedia membayar US $ 780 ribu untuk boleh melakukan malam pertama dengan Catarina.

Bukan hanya untuk dirinya sendiri, gadis ini berjanji akan memberikan 90% dari hasil jualan keperawanannya untuk yayasan yang membina rumah untuk orang-orang tak mampu di negara asalnya.

Untuk mengelakkan undang-undang yang melarang adanya pelacuran, Natsu dan Catarina terbang dari
Australia ke Amerika dan menyelesaikan transaksi mereka pada tarikh 12-16 November 2012 lalu.

AAP - Paling malang juga bila mana mungkin dara dibahagikan begitu sahaja, Tanpa ikatan perkahwinan yang sah, bagaikan sudah tiada nilainya oleh sebahagian perempuan yang tidak ada harga diri dan rendah moralnya. akuanakpahang

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

4 ulasan:

  1. adusss sedihnya.
    sebab tu lah Islam datang untuk jaga akhlak ,
    untuk membebaskan manusia dari perhambaan sesama manusia.

    BalasPadam
  2. subhanallah..

    tapikan Aap. sungguh ori kah perawan depa?..

    hehhhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. :) tu la pasal bimbang kena tipu aje :)

      Padam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

RUANG PENGIKLANAN

KLIK INFO PERCUMA DRP PENAJA IKLAN

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...