UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG

4 Dis 2012

TIDAK BOLEH HAMIL, WANITA INI HADIAH SUAMI KERETA DAN ISTERI BARU.


Seorang wanita arab sudah merasa tidak boleh memberikan anak kepada suaminya, lalu memberikan hadiah kepada suaminya iaitu isteri baru dan sebuah kereta mewah.

Wanita berkenaan yang tidak disebutkan namanya melakukan tindakan yang aneh hanya kerana mengetahui dirinya tidak boleh hamil lalu ia memberikan hadiah isteri baru dan kereta mewah kepada suami tercintanya. Perkara yang dilakukanya ini membuat banyak orang menjadi hairan kerana jarang ada wanita yang mahu melakukan perkara seumpama ini.

Wanita yang bekerja sebagi guru di Arab Saudi ini juga akan menanggung semua biyaya perkahwinan suami dan isteri baru yang di hadiahkan kepada suaminya, isteri baru suaminnya ini merupakan murid Sekolah Menengah Atas ditempat ia mengajar.

Perkara ini ia lakukan setelah si suami meminta kepada dirinya untuk berkahwin lagi permintan suaminya ini pun langsung disetujuinya kerana belaiu telah disahakan oleh doktor tentang mandulanya dan tidak mampu memberikan keturunan lagi.

Namun perbuatan ini membuat jiran-jiran, kaum keluarga, dan teman-temannya kehairanan sebab jarang ada wanita yang mahu melakukan seperti ini. - Sumber : Berita antarabangsa.

AAP - Sah boleh dapat payung emas nie :) mmg bertuah hidup lelaki berkenaan :)

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

LEBIH BANYAK ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :