Nuffnang dan No Copy Paste

DAPATKAN INFO PERCUMA DARIPADA PENAJA KLIK IKLAN

UPDATE ENTRI TERKINI :

23 Dis 2012

GAMBAR : ISTERI TANGKAP SUAMI TENGAH '"BERASMARA" DIDALAM KERETA

Alangkah hairan wanita ini, melihat kereta milik suaminya parking di sebuah taman hiburan, padahal pada waktu ini suaminya mesti ada di pejabat. Wanita ini merasa curiga dan terus menghampiri kereta suaminya tadi.

Wanita tadi memanggil nama suaminya tapi tak ada jawaban, akhirnya dengan segera didekatinya kereta tersebut lalu dia membuka pintu kereta yang ternyata tidak terkunci. Wanita tadi terperanjat kerana setelah membuka pintu itu dia terlihat suaminya dan seorang wanita lain sedang melakukan hubungan seks tanpa memakai pakaian.Berlakulah pertengkaran diantara mereka.

Inilah kisah yang terjadi di sebuah taman di China. Berita dan foto-foto ini menjadi perbincangan hangat di semua forum internet di China pada minggu yang lepas. Sumber : ruang hati.com

Kantoi sudah... bak pepatah melayu, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga. Moralnya saumi atau isteri jangan berbagai nak buat aksi seumpama ini.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

3 ulasan:

  1. Itu kat China... Dah tentu2 bukan Islam.. Kat Malaysia ni pun melambak buat aksi macam ni.. Cumanya mungkin tertangkap tp tak disebarkan je... huhuhu...

    Ehh, sejak bila pulak blog ni ada muzik otomatik.. Terkezut telinga saya... haha...

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

RUANG PENGIKLANAN

KLIK INFO PERCUMA DRP PENAJA IKLAN

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading

SEARCH GLOBAL BY GOOGLE WITH WEB

Memuatkan ...