Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

31 Dis 2012

AKSI BUDAK PEREMPUAN WILLY MOTOR !

  Amacam hebat tak kita orang? wa boleh bikin beb !!

Adus... ingat budak jantan aje yang suka buat kerja macam nie.... rupanya geng pompuan pun buat sama :(  Semakin berat juga budaya merempit dan meng willy kan motor ini didalam kehidupan masyarakat anak melayu kita :(

AAP - Tertanya juga apa hebat dan sedapnya buat keje willy motor nie? rasanya kepandaian yang tidak boleh dibawak kemana :( silap-silap boleh dapat sakit aje dan memunahkan motor aje :(

Sumber Gambar : by Facebook

Wassalam, Wa'allahhualam.

4 ulasan:

  1. Takda aroh lah..cam nie lah kalau dah bebas sgt..pempuan ke laki ke sama naik je skang...

    BalasPadam
  2. Betul tu... mmg kemaruk budak2 skg nie :(

    BalasPadam
  3. depa takpa bai.. depa ada air bag dua bijik kat dada depa.. kalo jatuh pun depa tak cedera hahaha


    http://liveradio.super-resources.com/

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!