Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

UPDATE ENTRI TERKINI :

1 Nov 2012

SENARAI PANGKAT- PANGKAT DI DALAM PDRM

Salam, terkadang kita orang awam nie bila jumpa datuk-datuk (polis) dengan pangkat dia yang terletak kat bahu dia orang tu....mungkin juga kita tak berapa tahu apa jenis pangkat dan nama pangkat mereka, yang pasti kita panggil datuk atau  tuan sahaja. Jadi gambar diatas sekadar perkongsian dengan anda semua. Lain kali kalau terjumpa pangkat seumpama gambar kat atas tu ...mungkin kita akan faham nanti apakah maksud disebalik pangkat tersebut.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

4 ulasan:

  1. wah bagus la..GK tau nak tgk pangkat lans koperal,koperal dan sarjan je..atas pada tue memang tak tau..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu ..kita pun setakat jumpa Sarjan Mejor aje :)

      Padam
  2. ni yg lama...yg baru x ada ke?

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL

Loading

JOIN GROUP NUMISMATIK JUAL BELI

COIN LAMA, DUIT KERTAS LAMA & SETEM LAMA MEMBELI & MENJUAL

HOME

>>KLIK KEMBALI KE HALAMAN UTAMA<<