Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

26 Okt 2012

SIAPA KATA PIRING ASTRO MENGADAP KIBLAT?

Lihat kompas di atas, kacau juga jika ada pihak yang berpendapat mengatakan piring Astro mengadap Kiblat @ Kaabah. Sebenar ianya cuma sekadar mengadap pada arah mata hari jatuh sahaja. Jauh sekali mengadap ke arah kilbat. Paling bimbang bila kita tak jumpa arah kiblat sudah mereka mengikut arah piring astro susah juga tu boleh rosak akidah kita.

Sebaiknya apa pun perkara kita mestilah merujuk dahulu pada pihak yang tertentu, untuk mendapat kepastian. Moralnya juga jangan suka main dengar cakap-cakap orang yang tertentu sahaja, yang mana kita sendiri tidak tahu menahu daripada mana datang sumbernya. Pastinya bila sesuatu perkara itu tidak ada kepastian boleh rosak juga akidah kita. Mungkin sekadar nak tengok kat DISINI ada juga mereka mengatakan piring astro tersebut mengadap ke arah kiblat.

AAP - Entri sekadar suatu perkongisan, cerita dah lama sekadar ulang-ulangan sahaja untuk pengetahuan bersama, yang salah perlu diperbetulkan yang betul, perlu diamalkan. akuanakpahang

Sumber : Gambar by Facebook.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

3 ulasan:

  1. Pandai betul dorang nak memanipulasi fikiran orang kita... Buatnya orang tu percaya, memang parah la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu, buat ada yang tak memikir dan tak merujuk main ikut aje mmg punah :(

      Padam
  2. Baru paham..tq for info..hehehe

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

WAKTU BERBUKA PUASA BAGI NEGERI PAHANG 2017 DIBAWAKAN OLEH PAIP PAHANG

KLIK GAMBAR UNTUK IMEJ LEBIH JELAS

HOME

>>KLIK KEMBALI KE HALAMAN UTAMA<<