Kod HTML Script No Copy Paste

UPDATE ENTRI TERKINI :

17 Okt 2012

LELAKI MAHU KELIHATAN SEGAK PAKAILAH BAJU WARNA UNGU.

Benar atau tidak tapi ini adalah kajian yang telah dibuat. Ternyata wanita lebih menyukai lelaki yang menggunakan pakaian berwarna ungu.

Banyak cara yang dilakukan lelaki untuk memikat hati pasangannya salah satunya adalah dengan mengunakan pakaian yang bagus tetapi jangan sampai salah pilih warna pakaian, jika tidak wanita akan kurang berminat pada anda.

Dari hasil penyelidikan mendapati perkara yang unik ternyata 60 peratus wanita sangat menyukai lelaki yang menggunakan pakaian berwarna ungu walaupun fizikal si lelaki itu tidak hansem dan tampan.

Para wanita menilai bahawa lelaki yang menggunakan pakaian berwarna ungu kelihatan lebih manis dan menarik di mata wanita. Tapi ada juga terkadang warna ini, yang sebaiknya jangan di gunakan lelaki sebab warna ini sangat dibenci iaitu warna ungu atau biru.

Dalam berpenampilan lelaki juga cenderung tidak mahu diatur oleh wanita. Menurutnya, mereka lebih suka memilih pakaiannya sendiri tanpa perlu dipengaruhi oleh orang lain.

Warna ungu bermaksudnya : menunjukkan pengaruh, pandangan ketiga, kekuatan spiritual, pengetahuan yang tersembunyi, aspirasi yang tinggi, kebangsawanan, upacara, misteri, pencerahan, telepati, empati, arogan, intuisi, kepercayaan yang dalam, cita-cita, magic atau keajaiban, dan harga diri. Juga tidak ketinggalan ungu juga tanda cemburu. akuanakpahang

AAP - Sekiranya anda ingin diminati dan disayangi oleh orang pompuan jadi anda kena banyak sikit pakai baju warna ungu :) * Gambar diatas sekadar hiasan sahaja.

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kongsi buah fikiran anda : PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :