Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

30 Mac 2012

BERSERBAN DIJALAN RAYA LEBIH BERDOSA DARIPADA BERBOGEL PENARI TIANG!

Tak tumbuh masakan melata.... itu gambaranya... mana lebih berat? tepuk dada tanya iman... Moralnya jugak mungkin kelak segelintir daripada mereka akan lebih berani menjadi Penari ditiang kerana dendanya RM 25.00 sahaja dan orang akan lebih cuak untuk berserban kalau menaiki motosikal.. renung-renungkanlah... Sumber FB akuanakpahang

AAP- Dunia sudah berada di akhir zaman sememang penuh dengan pancaroba :(

Wassalam, Wa'allahhualam.
 

6 ulasan:

  1. salam..
    memang tanda-tanda kecil kiamat
    nih..yang baik kelihatan buruk je
    yang tak baik di pandang mulia..
    yang berkenaan perlu membuka mata
    undang-undang islam perlu di gunakan
    sebetulnya bukan acuh tak acuh je

    BalasPadam
  2. Berat dah Malaysia ni...

    BalasPadam
  3. kalau singh tak kan kena buka serban diorang juga

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!