Kod HTML Script No Copy Paste

UPDATE ENTRI TERKINI :

10 Nov 2011

BOLA GOLF TERMASUK DALAM ALAT SULIT

SUBANG JAYA: Tindakan seorang suami yang cuba merangsang nafsu isterinya dengan menggesel bola golf di kemaluan wanita itu membawa padah apabila bola berkenaan tersangkut dan gagal dikeluarkan sehingga wanita itu terpaksa dibawa ke hospital.

Difahamkan, sebaik saja bola golf itu tersekat dalam kemaluan isterinya, lelaki terbabit berusaha mengeluarkannya menggunakan sudu tetapi tidak berjaya. Kejadian malang itu berlaku Selasa lalu, apabila lelaki berkenaan mengajak isterinya melakukan hubungan intim tetapi ditolak kerana keletihan.

Namun, tindakan suami menggesel bola golf itu tidak disedari isterinya yang sudah nyenyak tidur. Sumber berkata, wanita berusia 30-an dan mempunyai beberapa anak itu tidak langsung menyedari perbuatan suaminya sehingga terjaga apabila merasa seperti sesuatu masuk dalam kemaluannya. Apabila tersedar, wanita berkenaan mendapati suaminya sedang menggunakan sudu untuk mengeluarkan bola golf yang tersangkut dalam kemaluannya.

“Bagaimanapun, pada awalnya wanita berkenaan tidak tahu bola golf ada di dalam kemaluannya kerana suaminya enggan memberitahu sebaliknya mahu membawa isterinya ke hospital,” katanya. Wanita itu dihantar ke Hospital Putrajaya sebelum doktor mengeluarkan bola berkenaan beberapa minit selepas mendapatkan rawatan di situ.

“Wanita berkenaan hanya mengetahui benda yang tersekat itu bola golf selepas doktor berjaya mengeluarkannya,” katanya. Sumber itu berkata, mangsa yang tidak puas hati dengan kejadian terbabit membuat laporan polis tidak lama selepas itu. Menurut sumber itu, wanita berkenaan juga mungkin merujuk kes berkenaan ke jabatan agama untuk tindakan susulan. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Muhd Fuad Talib, mengesahkan pihaknya menerima laporan mengenai kejadian itu.- Sumber Harian Metro.

 AAP - Serba salah nak suka.... :( teringat pantun orang tua-tua ini "Tukal tukul balik rakit, orang nakal selalu dapat penyakit" hehehe :)


Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat dan ikhlas daripada :

10 ulasan:

  1. salam Yassin.
    apa ke..?
    pelik idea orang
    ler nih..macam-macam

    BalasPadam
  2. ni pukulan di bawah (penam)par

    BalasPadam
  3. Assalam..
    Macam2 perangai pelik manusia sekarang ni kan..

    BalasPadam
  4. tu bukan gesek..kalau sampai masuk ke dalam kira jolok dah tu

    p/s - x kan bola tu masuk ke dalam pun x sedar..besor mana la agoknya yak hehe..

    BalasPadam
  5. ketawa bedekah-dekah aku... apala punye prangai suami tu

    BalasPadam
  6. subhanallah, sampai begitu sekali... hmmm..

    BalasPadam
  7. kah kah kah...glamor le laki tu...

    BalasPadam
  8. adeehh memang x keje dah tu
    buat malu kaum je

    BalasPadam
  9. sedappppp amat tok prasan bolo gof masok haa.... barang baik

    BalasPadam

Kongsi buah fikiran anda : PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :