UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG

20 Okt 2011

VIDEO - Lelaki Russia Pegang Rekod Ramas 1,000 Pasang Buah Dada

Dalam musim di mana isu mengenai anak seorang VVIP di Pulau Pinang dituduh meramas buah dada rakan sekelas dan bapanya membayar RM200,000 untuk menutup kes itu, mungkin kita boleh melihat juga kepada kisah seorang lelaki Russia bernama Sam Nickel.Sam menjadi sensasi internet sejak beberapa bulan kerana dia merakamkan ‘kejayaan’ dirinya meramas buah dada 1,000 wanita di sekitar Moscow, Rusia.
Tindakan meramas itu dilakukan di kawasan terbuka dengan orang ramai lalu lalang dan dapat melihatkan dengan jelas tindakan Sam.

Semua itu dilakukan dalam tempoh 30 hari sebelum dia bersalam dengan bekas presiden negaranya, Vladimir Putin. Kononnya bagi Sam, pemimpin kesayangannya itu terlalu sibuk dan sudah berkahwin jadi beliau tidak boleh memegang mana-mana wanita. Untuk itu Sam merasakan dia seolah-olah boleh mewakili Putin memegang buah dada 1,000 wanita dan kemudiannya bersalaman dengan presiden itu.

Bersalaman menurut Sam memindahkan kuasa positif ke tangan orang yang kita capai. Video Sam meramas buah dada 1,000 wanita dimuat naik ke Youtube dan dalam masa hanya 4 hari, ia ditonton sebanyak 6 juta kali. Dalam satu temuramah dengan sebuah blog, Sam berkata, dia berjumpa antara 70 hingga 300 wanita sehari sebelum menerangkan tujuan dan keinginannya untuk meramas bauh dada mereka. Katanya, paling sedikit dia pernah meramas buah dada 13 wanita dan paling ramai adalah 117 orang dalam sehari. Paling menarik, dia cuma sekali sahaja dilempang oleh seorang wanita.

Sam bagaimanapun melahikran rasa hairan mengapa dia ditampar kerana wanita itu asalnya bersetuju agar dadanya diramas. Selain itu dia berkata, perbuatan meramas buah dada 1,000 wanita sebenarnya sesuatu yang amat memenatkan. “Kami terpaksa berdiri 8 jam sehari di bawah terik matahari,” katanya.  Bagaimanapun Sam berkata, dia tidak jemu dengan buah dada dan sama sekali tidak terubah menjadi gay.
Dia juga pada penghujung video klip itu memuji wanita Rusia sebagai yang paling cantik di dunia dan memiliki minda moden serta terbuka - Mynewshub.my

Untuk tontonan 18 tahun keatas sahaja.


Huhuhu.. maru weh buat keje gila gitu...

Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat dan ikhlas daripada :

6 ulasan:

  1. punya banyak bnda positif yang lain..yang lagha ni jugak nak dikongsi..apa kes la manusia zaman sekarang ni..makin gila!


    **kalau sy..bukan pelempang..kaki pon boleh dapat..!!

    BalasPadam
  2. Itulah bezanya kita org timur nie kalau nak bezakan dgn ngan barat nie .. mmg giler :(

    BalasPadam
  3. salam..
    bagi pulak pompuan2 tu yak?
    hancusss..rosak moral..

    BalasPadam
  4. kot2 ada pulak yg tiru nanti
    al maklumlah rakyat kita ni suka sgt tiru meniru nih

    BalasPadam
  5. ish ish ramas ramas... pun blh buat rekod..

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

LEBIH BANYAK ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

Perkongsian Pendapat :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading