Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

4 Mei 2011

'Moga dia bahagia' @ 'Semoga kau bahagia...'

 Keratan akhbar Metro : Dr Faiz masih berkawan dengan Nurul Syuhada walaupun hubungan berakhir.

Ayat "Moga dia bahagia" memang power giler... dulu-dulu kita pun pernah merasa dan pernah berkata-kata juga huhuhu... kecewa jangan cerita... semoga dia juga tengah bahagia sekarang nie....  nok buat macam mana kalau dah bukan jodoh kita yak ada ajelah penyebabnya... ayat power juga kena ingat sama bunga tidak sekuntum, kumbang juga tidak seekor :)


Jadi dengarkan lagu ini sebagai penghibur hati drp R AMZI - Ku tak tahu :(

Hari ini terasa pulak jiwangnya hati ku ini :(

Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat daripada :

9 ulasan:

  1. Tu bidalan aje hehehe koi pun tak emboh ke bunga tu hehehe :)

    BalasPadam
  2. oooo tak tahulah pulak mereka pernah bercinta :-)

    BalasPadam
  3. cinta tak semestinya bersatu...takda jodoh nak buat mcm mana..

    BalasPadam
  4. Cinta sekarang tidak berasas kepada lambang,
    berkayu tiga lagi curang.
    Cinta dulu, lambangnya satu
    bermadu tiga tiada halangan
    'makan' dan 'minum'tidak berkurangan
    dek kerana itu cinta sayang tetap jitu.

    BalasPadam
  5. Carik lain sebagai ganti..

    BalasPadam
  6. salam Yassin..
    tetiba koi teringat pada
    sesorang...kisah 8 tahun lepas
    ermmm..anak berapa dah agaknya
    deme tu..he he

    BalasPadam
  7. Zul, ada persamaan kisah kita hahahaha :)

    BalasPadam
  8. Mungkin Mejar Faiz jumpa yg lebih baik drpd shuhada tu.. :)

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

WAKTU BERBUKA PUASA BAGI NEGERI PAHANG 2017 DIBAWAKAN OLEH PAIP PAHANG

KLIK GAMBAR UNTUK IMEJ LEBIH JELAS

HOME

>>KLIK KEMBALI KE HALAMAN UTAMA<<