Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

14 Mei 2011

Lepak-lepak di Kuala Tahan









Salam semua, hari nie baru boleh bernyawa blogspot :) Nak cerita panjang badan pun masih lagi penat... jadi layan ajelah gambar-gambar sekitar Kuala Tahan ini. Gambar ini diantara gambar-gambar yang disempat di snap semasa lepak-lepak di Kuala Tahan semasa mudik ke Ulu Tembeling baru-baru ini.
  

Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat daripada :

5 ulasan:

  1. Nanti kita buat Gathering blogger kat Kuala Tahan ye Sin...

    BalasPadam
  2. salam..
    ermmm..gitu gayanya yak..
    air nampak keruh ler ni..
    mesti banyak ikan dalam tu
    :)

    BalasPadam
  3. air keruh te sedak menjaring tu hehhee

    BalasPadam
  4. ..beh nih , malu nak cakap, onghang Pahang tapi banyok lagi tempat tok pergi dan tak tahu(hak nih yang malu sekali-bila onghang nanyerkan tempat, banyok yang tokleh jawab..hehe)

    *first time datang sini ..jalan2 hari sabtu >dicadangkan oleh mr.BayutimurZ8

    BalasPadam
  5. Assalam...
    Teringat kenangan tahun lalu ke Kuala Tahan dan Tmn Negara....

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!