Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

11 Mei 2011

Jom mudik ke Ulu Tembeling.


Jom mudik... mungkin semasa entri ini di keluarkan saya sedang didalam perjalanan mudik ke Ulu Tembeling. Kerana ada tugasan Jabatan yang perlu dilaksanakan disana. Blog ini tidak bersiaran selama 3 - 4 hari. Insyaallah jika berkelapangan nanti, akan saya ceritakan kemudian  :) Jom mudik ! :)



Jom layan lagu menghilir di sungai pahang ini uploaded by zulkbo

Bye..bye .. nak ikut tak sempat dah :)

Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat daripada :

11 ulasan:

  1. huh itulah paling byk meninggalkan kenangan pd kome weh biasa mudik ke ulu tu,

    pernah kerja kat sana jd pemandu pelancung dulu2

    jgn lupa cari ikn kelah kalau ade masa te

    BalasPadam
  2. salam..
    wahhh..beh la aok yak
    berjalan merata..jangan
    lupa pakai jacket keselamatan
    main laju bot tu..berhati2 lah
    juga ye..
    :)

    BalasPadam
  3. kirim keloh ulu tembeling ter yerk

    BalasPadam
  4. Saya dah sampai di Ulu Tembeling.. memang cantik tempat ini. Kalau ada peluang saya teringin sangat nak ke sana lagi...

    Melawan jeram dan melihat ikan-ikan dicelah-celah batu amat menyeronokkan.

    N3 ini amat menggamit memori saya...

    BalasPadam
  5. nanti kirim salam semer orang kat sana ye Sin ..

    BalasPadam
  6. As salam...
    behnyer gi ulu tembeling..
    byk ikan keloh..
    nt up gambor kat sini yek..

    BalasPadam
  7. Sesekali jom mudik Sg.Jelai,
    Sg. Telom dan Jelai Kecil
    Bawa rodong bawa mempelai
    semakin ke hulu semakin mengecil
    udaranya nyaman lemah longlai
    khazanahnya banyak belum tercungkil.

    BalasPadam
  8. Air timpas ni kena menolak perahu kat jeram panjang .

    BalasPadam
  9. kas selalu juga mudik ke kg.pagi,kuala sat,kg.bantal,kg.gusai dan kg.mat daling..lenjun kena tempias air jeram..selalu tido kt pasir kuala keniam..selalu juga jumpa abg.yassin ne..org pulau tawar ne..along

    BalasPadam
  10. sya akan menyusur lagi ke kg pagi,kg bantal ,kuala sat,gusai dan mat daling pd 10-12 feb 2012..sempena program jejak fakir muallaf 5.
    Dri Club 4x4 Masjid AlMukarramah Kl.

    BalasPadam
  11. sya akan menyusur lagi ke kg pagi,kg bantal ,kuala sat,gusai dan mat daling pd 10-12 feb 2012..sempena program jejak fakir muallaf 5.
    Dri Club 4x4 Masjid AlMukarramah Kl.

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!