UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG

1 Mei 2011

Gambar : Ciuman 'maut' Lee Min Ho dan Park Min Young

PASTI ramai peminat pelakon Boys Over Flower, Lee Min Ho terkejut apabila mengetahui aktor itu dikehendaki pandai berkucup dengan seorang pelakon perempuan.Lebih hebat, ciuman itu kenalah digayakan dalam tempoh yang agak lama.

Sebenarnya, ia adalah untuk satu adegan yang memerlukan aksi spontan Lee Min Ho mencium Park Min Young dalam sebuah drama bersiri bertajuk City Hunter. "Adegan tersebut sangat penting kerana ia adalah titik perubahan dalam hubungan kedua-dua watak tersebut, ia perlu dipersembahkan dalam bentuk yang sangat harmoni dan cantik," ujar jurucakap produksi drama tersebut.

Babak tersebut hanya memerlukan ciuman yang pendek sahaja tetapi mereka dilaporkan merakam adegan tersebut selama satu setengah jam bagi mendapatkan yang terbaik.  - Kosmo

Nota di kaki kalau kita org islam perbuatan dan niat pasti tidak menghalalkan cara dalam ertikata lain tidak kira dalam lakunan atau apa jua haram tetap haram. Harap artis kita tak ada yang buat kerja macam nie. Agaknya tu  pasal ramai sangat yang nak jadi artis mungkin inilah tarikannya... sebab dapat cium-cium dan romen-romen agaknya :(


Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat daripada :

3 ulasan:

  1. sampe ati junpyo! hoho! PMY tu cite sassy girl kan?!

    BalasPadam
  2. salam..tak minat pun pelakon ni..jambu sgt aih :D

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

LEBIH BANYAK ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

Perkongsian Pendapat :

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading