Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

28 Mei 2011

Cincin pertunangan ku hilang

SAYA sudah lama bertunang dan tinggal beberapa minggu saja untuk melangsungkan perkahwinan. Namun cincin bertunang saya dulu sudah hilang. Benarkah jika cincin bertunang hilang hubungan saya dengan tunang tidak akan kekal lama?  YAN, Selangor


TIADA ada kebenaran untuk mempercayai perkara sedemikian. Jodoh dan pertemuan ditentukan Allah dan bukan cincin berkenaan.  Anda hendaklah sentiasa positif dalam semua keadaan dan berusaha untuk menjadi isteri yang terbaik. Umumnya cincin pertunangan adalah hadiah dan tanda pertunangan anda. Sekiranya ia hilang anda boleh membeli cincin yang lain sebagai ganti. - Sumber Metro

Macam mana boleh hilang?....  kaco juga gitu....cuai juga gamaknya... beli ajelah hak baru yang seakan-akan hak lama...  habis cerita :). saya juga kebelakangaam selalu juga hilang drp blog ini nak buat macam mana banyak ngat halnya... mungkin sedikit sibuk dengan bisnes kecil-kecilan yang baru :)


Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat daripada :

11 ulasan:

  1. kome ingat deme senyap dari blog ni dok mencari cincin deme bertunang baru hilang :)

    BalasPadam
  2. AUC - bz weh byk ngat hal nyer.

    BalasPadam
  3. Assalam..

    Patah tumbuh hilang berganti..
    Dah mula bisness ke?..bagus tu moga berjaya..

    p/s-skrg mmg musim pakat hilang belaka..masing2 bz agoknya.

    BalasPadam
  4. AAP, skrang bisnes apa?
    jom kongsi..

    BalasPadam
  5. Sallan En Yassin,

    Wahh...dah buka business baru ke,
    kongsi2lah dengan kome ni..

    BalasPadam
  6. kena kabo kat mimbar kot ander orang jumpa

    BalasPadam
  7. bisnes cincin pulok ke bang,haha...

    BalasPadam
  8. apa yg ade pada cincin kalo hati tak ikhlas....hehehe

    BalasPadam
  9. Ingat namboh sorang lagi tadi.Haha....

    BalasPadam
  10. salam..
    ermmm..nak buat goner
    mende nak hilang..sabor je lah..
    tukar je yang baru..yang penting
    hati tak ke lain..masih setia dengan
    yang satu..

    BalasPadam
  11. Ada luang bisnes hulur2 sikit kat koi Sin..

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!