Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

10 Mei 2011

Apakah kesan kenaikan harga gula 20sen ?

Harga gula akan naik 20 sen kepada RM2.30 sekilogram berkuatkuasa esok (10 Mei) - Malaysiakini


 Tea O berapa hinggit agaknya secawan lepas ini?

 Kuih muih pasti seketul seringgit

Ayat "kurangkan manis dalam minuman dan lebih manis dalam senyuman"  rasanya lepas ini sesiapa pun mungkin sudah tidak mampu tersenyum :(

Terkenang dialog dalam filem Tiga Abdul  kata-kata daripada Ahmad Nisfu " tengah duk pikir...  lepas nie apa lagi balak yang akan datang" :(

Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat daripada :

10 ulasan:

  1. huwahhh!!!
    saya dah tak mampu nak menangis..
    nak naikkan harga sure pelanggan terasa
    tak naikkan, saya pula yang ~TERASA~

    BalasPadam
  2. Assalam...

    yang pastinya satu barang naik rege habis berjangkit ke barang lain..hmmm

    BalasPadam
  3. salam Yassin..
    kurangkan manis dalam makanan
    dan minuman..lebihlan manis dalam
    senyuman..
    :)

    BalasPadam
  4. manis dlm kelat lah nampok gayenyer......!

    BalasPadam
  5. hmm...lepas ni keluarlaa iklan supaya kurangkan pengambilan gula. ^_^'

    BalasPadam
  6. setuju sangat dengan skrip tiga abdul tu.. "lepas ni bala apa lagi balak yang datang.." tapi ada tuan penasihat yang akan sentiasa menasihati dan sentiasa mengingatkan mengenai 25%..

    aku mahu kurangkan gula dalam minuman dan kurangkan manis dalam senyuman..

    sudha sampai masanya, produk manisan pengganti gula diarusperdanakan.. juallah dengan harga yang berpatutan. kita tak perlu lagi guna gula yang semakin naik harganya (menyebabkan kesan domino pada harga keperluan lain) yang juga menyebabkan penyakit kencing manis..

    BalasPadam
  7. berkorbanlah sikit walaupun terkorban..haha..

    BalasPadam
  8. Hisyam - sebab dia ada Tuan penasihat tu yang payah tu huhuhuhu.....makan kuat juga 25% :(

    BalasPadam
  9. Alan - jadi lilin :) anda berani hehehe...

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARI ARTIKEL BERKAITAN MASUKAN KATA KUNCI

Loading

GROUP NUMISMATIK JUALAN DAN BELIAN.


KLIK IMEJ UNTUK MENYERTAI!